The_Lozer Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei, jeg har en IBM ThinkPad T40 her som låser seg i ett kjør, den har også problemer med å starte opp den starter ca 1/10 ganger jeg prøver å starte den og skjembildet detter ut veldig ofte. Håper noen kan komme med svar som gir noen mening i hva som kan være galt, om det er noen deler som må byttes ut etc. Takker for alle svar. Endret 12. februar 2008 av The_Lozer Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Mulig at det er minnet på maskinen som har "gått ut", det har ofte skjedd på disse maskinene. Under maskinen er det en luke som leder til minnet, åpne den og ta ut en minnepinne. Så prøver du å starte igjen. Starter den ikke tar du ut den andre pinnen og setter inn den første. Se om det går da! Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 sett under den luka, men der var det ingen ram, men under tastaturet var det en ram brikke, PC2100U. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det er ikke lenger nødvendig å svare her, problemet er borte... ikke løst, jeg demonterte hele maskina og heiv den :!: Endret 12. februar 2008 av The_Lozer Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nesten sånn som jeg ville ha gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå