nocturno_culto Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så på enten nat geo, animal planet, discovery, der en mann skulle prøve å sett haier i transe, noen som vet hvor jeg finner filmen eller hva den heter ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Fyren heter "Neal Watson". Hva er navnet på dokumentaren du har sett vet jeg ikke siden jeg har ikke sett den. Men lest om han har jeg. Men navnet hans har du nå så google hjelper deg nok videre. EDIT: Det fins også en annen som har gjort dette. Og etter jeg googlet viser det seg at han har hatt et dokumetar om det. Mulig det er han du har sett? Discovery Channels dokumentar : "Sharkman" (mannen heter Michael Rutzman) "A man claims he can communicate with the world’s wildest predator - the Great White. Michael Rutzman wants to put his knowledge of sharks to the ultimate test with an extraordinary experiment: placing a Great White into a trance-like immobile state and then placing a large syringe into its lateral line to retrieve a blood sample. All of this is done while free-diving in the open sea. Mark believes Great Whites are not the mindless killers we make them out to be. He feels they are smart and sensitive and he can communicate with them in a profoundly new way." Om det er han som er den "orginale" som har gjort dette vet jeg ikke, men det høres ut som det er denne dokumentaren du leiter etter. Endret 12. februar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fant mer info. Viser seg at også Animal Planet har vist den og. http://www.animalplanet.co.uk/sharkman/index.shtml Så langt har jeg ikke funnet den på salgs noen sted. Mangen forum emner rundt om kring som snakker om den som også spør etter hvor å få fatt i dokumentaren....nå er jeg hekta og vil se den selv....lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå