RyanReynolds Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Og som vil fortelle litt om hvordan det er? Hvilken skole, hvilket år dere er på osv. Eller kanskje noen her har gått på en idrettshøgskole og har noe å anbefale eller motsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg studerer idrett på en høgskole hvis det var det du tenkte på? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg studerer idrett på en høgskole hvis det var det du tenkte på? Ja. Hvor studerer du? Hvilket år er du på? Søkte du på en med åpent studie eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg studerer på Høgskolen i Nord-Trøndelag. Er på første året, kommer nok ikke til å fortsette. Det er et bra studie, men jeg har hatt andre planer helt fra begynnelsen av. Hvis du ønsker å studere idrett i tre eller flere år, kan jeg anbefale HiNT. Det er mange interessante veier å ta videre. Ønsker du for eksempel en bachelor i idrett, kan du gå grunnfag idrett, som jeg går nå, deretter noe annet som ferdighets- og prestasjonsutvikling, for eksempel. Så skriver du en bacheloroppgave det andre året og deretter står du fritt til å studere hva du vil det tredje året. Du kan bytte skole, du kan bytte linje - det eneste du trenger er de resterende 60 studiepoengene. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg vil litt lenger sør i landet. Jeg har planer om militæret først, men har søkt på høgskolen i Telemark og høgskolen i Hedmark, men det er bare backup. Men etter hvert blir det sekkert en av de høgskolene, men skal se på flere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg var litt i dialog med Høgskolen i Agder. De virket veldig bra. Jeg ville imidlertid komme meg litt lengre nord. Høgskolen i Bø tror jeg også er veldig bra. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva kan man f.eks. bli etter å har fullført en utdannelse der? Lenke til kommentar
1503 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva kan man f.eks. bli etter å har fullført en utdannelse der? Jeg er også veldig interessert i å finne ut av dette. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå