Ullsokk1 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har begynt og spille majoras mask så lurte jeg på når jeg kan spille tilbake i tid sangen uten å miste alt jeg har gjort! Er alltid nervøs før jeg gjør det Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har begynt og spille majoras mask så lurte jeg på når jeg kan spille tilbake i tid sangen uten å miste alt jeg har gjort! Er alltid nervøs før jeg gjør det Er vel bare pengene du kan save, disse settes i bank. Eller så tror jeg du må begynne på nytt på tempel etc. uansett. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det er ikke noe spesielt tidspunkt som avgjør hva som blir lagret og hva som er tapt. Det er det samme uansett. Ting som blir lagret: Masker (også bossemasker) Hjerter og hjertedeler Sverd og skjold Bombebag og pilekogger Sanger Folk i bombers notebook (du trenger ikke finne dem igjen) Kartet Items (bue, flasker, osv.) Magimeteret Ting fra great fairys Penger i banken Ting som ikke blir lagret Fremgang i templene (feer, nøkler osv, ikke kart og kompass ) Bossene (du kan slå dem igjen ) Oppdragene i bombers notebook (må gjøres om-igjen, markeres med gråe ikoner) Innhold i flaskene Ammunisjon (bomber, piler osv., du starter på 0 fra dag 1) Penger du har på deg. Mulig der er flere ting på begge listene, men tror det skulle være alt. Kult å høre at det er flere som fortsatt spiller dette spillet! Endret 13. februar 2008 av Hanky_ Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Takk for svara spilte aldri hele MM Bra spill men liker ikke den tiden jeg har på meg:p Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Takk for svara spilte aldri hele MM Bra spill men liker ikke den tiden jeg har på meg:p Bruker du inverted song of time? Har ganske god tid da egentlig Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Nei? Hvis jeg spiller den baklengs så går tia saktere? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nei? Hvis jeg spiller den baklengs så går tia saktere? Ja Bare spill Song Of Time baklengs så får du mye bedre tid =) Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Og så kan du spille song og double time, dvs. at du spiller tonene to ganger (da blir det bare halve sangen), da hopper du frem til neste dag/natt. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Takker for svar! har kommet til piratene Nettopp fått graplin hook Lenke til kommentar
redflame Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Konge det spillet der altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå