Løve Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei Jeg ser etter en ny laptop som primært skal brukes til studier, nettsurfing, film, musikk og litt spill. Kravene jeg har til den er at den er lett og tynn og helst stilfull, samt ganske kraftig, spesiellt kraftig CPU. Den må heller ikke være større enn 15,4". Jeg har sett litt på Asus M-serien og sett på M51Sn, men er denne grei å få med seg? Jeg er egentlig åpen for forslag for det meste, men det må være relativt portabelt og ihvertfall lett. Er det stor forskjell på 14" og 15" skjerm? Det eneste jeg ikke vil ha er en Mac, men ellers tar jeg imot det meste. Prisrammen min er på maks. 15 000. Jeg betaler gjerne litt for en lett og kraftig maskin. Endret 12. februar 2008 av Løve Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Anbefaler deg og se litt på Dell, de er overlegne når det gjelder kundesupport. Har selv Asus og kundesupport og asus finnes ikke. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva slags spill er det snakk om og hvilke ambisjoner har d for flyten på disse? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Vel, egentlig skal jeg bare ha et skjermkort som er like godt som, eller bedre, enn 7600GT som min stasjonære har. Da spiller jeg alt jeg kunne tenke meg å spille. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå