Lucas Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heisann Sitter her og klør meg i hue og fatter ingenting nå. Skal ha telefonen koblet opp til en exchange server, noe som krever Active exchange for SE har jeg funnet ut, så langt så bra. Så fulgte det med en cd til tlf med pc suite, however, her starter fusset. Det var ingen "knapp" for å kunne installere software på telfonen, "installer applikasjon" eller noe. Kunne ikke SE gjøre det like enkelt som Nokia i sin PC suite, jobber på en IT avd. og har koblet X antall nokia tlf opp mot exchange, dette er første SE og jeg håper det er siste. Og WHAT is the fuzz med at du må ha CD-en som fulgte med telefonen i datamaskinen når du skal koble telefonen til PC suite for første gang ? (ganske irriterende når du ikke har CD-en......)... Hjelp ! Jeg trenger svar på: Hvordan kan jeg få applikasjonen "Active Exchange" inn på telefonen SE T650i, Hvilken PC suite ? Trenger jeg CD-en som fulgte med telefonen ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva er Active Exchange for noe? SonyEricsson har så vidt eg kjenner til ikke støtte for Exchange synkronisering enda. De kan bruke IMAP eller POP3 mot serveren, men ikke ren Exchange-synkronisering. De skal nå ha lansert et program som gir støtte til dette, men det er ikke alle modeller som får tilgang til det programmet og T650 er ikke en av de. I tillegg kommer jo SE etterhvert med egne Windows mobiler og Exchange vil jo da være støttet via ActiveSync. Dessuten, eg missliker Nokia telefoner, så den saken er jo ofte en smaksak Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hva er Active Exchange for noe? SonyEricsson har så vidt eg kjenner til ikke støtte for Exchange synkronisering enda. De kan bruke IMAP eller POP3 mot serveren, men ikke ren Exchange-synkronisering. De skal nå ha lansert et program som gir støtte til dette, men det er ikke alle modeller som får tilgang til det programmet og T650 er ikke en av de. I tillegg kommer jo SE etterhvert med egne Windows mobiler og Exchange vil jo da være støttet via ActiveSync. Dessuten, eg missliker Nokia telefoner, så den saken er jo ofte en smaksak Det er ikke standar nei og støtte exchange epost, men det skal jo være mulig å installere ett program på telefonen, det gjør det iaf. på min nokia som heller ikke er av den nyeste sort. Jaja smaken er som baken det er sant ^^ har ikke nokia tlf selv, bare vant til å jobbe med Men jeg håper på at noen her kan komme og bekrefte at T650i ikke er støttet av Active Exchange som SE har lansert som skal åpne for exchange synkronisering av epost. fordi alt jeg har funnet ut av så langt sier noe annet, er bare pc suiten som er mitt problem. Endret 12. februar 2008 av Lucas Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er ikke standar nei og støtte exchange epost, men det skal jo være mulig å installere ett program på telefonen, det gjør det iaf. på min nokia som heller ikke er av den nyeste sort. Ikke nødvendigvis. Dersom telefonen ikke tilfredstiller kravene programmet stiller så vil det jo ikke fungere. Og eg har vært borti at Exchange krever en del av telefonen og derfor er det ikke alle telefoner dette blir tilgjengelig på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå