runela Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har fått meg internett gjennom kabel fra Canal Digital. Problemet er at jeg får ikke til og koble meg opp med mer en 2 PCer om gangen alle andre får ikke tilgang til nett. Er det begrensing på 2 pcer eller noe lignende hos canal digital? Noen som har samme problemet fra dem? Har Thomsom modem. Lenke til kommentar
runela Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) leste litt rundt og virker som ikke modemet har ruterfunsjon, så må vell sette opp ruter slik at jeg kan koble opp flere pcer? Endret 12. februar 2008 av Zx45 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 leste litt rundt og virker som ikke modemet har ruterfunsjon, så må vell sette opp ruter slik at jeg kan koble opp flere pcer? Det stemmer nok at du ikke har ubegrenset med ipadresser og at det er et modem. Husk også at du må slå av modemet en stund før du kobler til routeren. Dette har med 'låsing' av macadresser å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå