TST Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Krigen utvides! Krigsmaskinen raser videre i Road To Rome - ekspansjonen til fjorårets toppspill Battlefield 1942. Det svenske selskapet Digital Illusions har igjen satt seg ned for å tørke støvet av historiebøkene, men det som kunne ha blitt et av årets store skytespill-opplevelser, blir dessverre levert i en stand som ikke helt lever opp til forventningene. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 sitat: "Et spørsmål er det likevel uunngåelig å stille seg - kunne ikke magikerne i Digital Illusions gjort noe mer ut av det?" Med tanke på de patchene som etterhvert har kommet ut så er vel ordet "fjols" mer nærliggende å tenke på istedet for "magiker". Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Du om det. "Fjolsene" har laget et ganske brilliant spill. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 De har lagd ett genialt spill ja...men 1.30 patchen er alt annet enn genialt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 hrmpf.. jeg får ikke engang rtr til å funke. har både bf1942 og rtr originalt, men skjermen bare bytter oppløsning når jeg starter, bytter tilbake til windows-oppløsning, og dumper meg ut til desktop. 1.30 er innstallert. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Syns det e kult spill, digge mest å fly, men botene e så forbanna teit, hvertfall dem som bruke å være på mitt lag, ende opp med at alle står i leira og ikke gidder å gå og ta flaggene :x Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 mangelfull ekspansjon? hvilken ekspansjon synes du ikke er mangelfull da? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Helt enig. Det har aldri vært en skikkelig god expansion. Se på the sims. Det har kommet så mye tull- reise på ferie? Hvem gidder det? rtr er en ålreit expansion- mener gamer var litt hard i omtalen men men... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Helt enig. Det har aldri vært en skikkelig god expansion. pøh. syndicate : american revolt var genialt bra Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Du om det. "Fjolsene" har laget et ganske brilliant spill. Joda, spillet var glimrende i utgangspunktet. Desverre vet jeg om mange som rett og slett har fått spillet ødelagt, tildels meg selv også, av de såkalte "patchene" til Dice. Akkurat nå ser det ut til at Dice passer inn i "Had it, lost it" rekken. Jeg håper virkelig de ikke fortsetter i den retning de nå har begynt på nå og heller vender tilbake til den gyldne veien de startet på i utgangspunktet. . Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 mangelfull ekspansjon? hvilken ekspansjon synes du ikke er mangelfull da? Rettferdiggjør det at Road to Rome er mangelfull? Eh. Ærlig talt, menneske. Du har rett, det finnes ikke så mange spesielt gode ekspansjoner, men det betyr ikke at Road to Rome får lov til å være det. Uansett kan jeg nevne EverQuest-ekspansjonene, som alle er unike, suverene produkter. Når det gjelder folk som klager på patchene. Jeg har spilt dette spillet mye, og kjører 1.30. Jeg har aldri hatt ett eneste teknisk problem. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 mangelfull ekspansjon? hvilken ekspansjon synes du ikke er mangelfull da? Du har tydeligvis aldri spilt Brood War. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Helt enig. Det har aldri vært en skikkelig god expansion. Sterk påstand vil jeg si... Red Hammer og Resistance expansionene til OFP vil jeg kalle meget bra. Desert Siege og Island Thunder til GR var også bra. Og Urban Terror, Covert Ops og Black Thorn til Rogue Spear var også bra! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 mangelfull ekspansjon? hvilken ekspansjon synes du ikke er mangelfull da? Du har tydeligvis aldri spilt Brood War. stakk innom her for å nevne broodwar faktisk, hvor mange units er det i den? det er 2-3 nye units til hver rase, likevel er det mere enn nok. er også litt kul musikk og litt annet stasj men det er ikke så viktig. broodwar inneholder veldig mye, men for noober virker det lite. jeg har ikke fått testet road to rome enda, kan være den er mangelfull men det kan og være den er skikkelig bra! gleder meg til å teste! prøv å last ned ett par tusen units til total annihilation om du liker å ha masse units å boltre deg med - det er til og med gratis! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 mangelfull ekspansjon? hvilken ekspansjon synes du ikke er mangelfull da? Når det gjelder folk som klager på patchene. Jeg har spilt dette spillet mye, og kjører 1.30. Jeg har aldri hatt ett eneste teknisk problem. Jeg er også en av dem få som ikke har hatt noen problemer med 1.3 patchen, men det betyr ikke at de ikke finnes. I et forsøk på å rette problemet med soundblaster lydkort og XP fikk de et nytt problem med soundbufferen.. Dette førte til hakking og echo i lyden til veldig mange.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Helt enig. Det har aldri vært en skikkelig god expansion. Sterk påstand vil jeg si... Red Hammer og Resistance expansionene til OFP vil jeg kalle meget bra. Desert Siege og Island Thunder til GR var også bra. Og Urban Terror, Covert Ops og Black Thorn til Rogue Spear var også bra! Han snakket om Road to Rome, ikke ekspansjoner generelt. Det = Road to Rome. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Helt enig. Det har aldri vært en skikkelig god expansion. Sterk påstand vil jeg si... Red Hammer og Resistance expansionene til OFP vil jeg kalle meget bra. Desert Siege og Island Thunder til GR var også bra. Og Urban Terror, Covert Ops og Black Thorn til Rogue Spear var også bra! Han snakket om Road to Rome, ikke ekspansjoner generelt. Det = Road to Rome. Nei, han snakket om ekspansjoner generelt. Du har tydeligvis ikke lest hele innlegget hans: Helt enig. Det har aldri vært en skikkelig god expansion. Se på the sims. Det har kommet så mye tull- reise på ferie? Hvem gidder det? rtr er en ålreit expansion- mener gamer var litt hard i omtalen men men... Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Litt ille å ta seg betalt for r2r, men morsomt og bra er det! Men alt i alt...lite nytt. Selv synes jeg de nye flya (mosquito osv) eier gata. Kjempemorsomt å fly de! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Han snakket om Road to Rome, ikke ekspansjoner generelt. Det = Road to Rome. I beg to differ! Jeg vil tro han snakker om ekspansjoner generelt...siden han trekker frem Sims pakkene som eksempel! Og han nevner i slutten at rtr er en ålreit ekspansjon...hvorfor skulle han da først si at det er en dårlig for så å si at den er ålreit? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Nei, han snakket om ekspansjoner generelt. Du har tydeligvis ikke lest hele innlegget hans Okai, det ser ut som du har rett, men det var litt dårlig formulert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg