Zappy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde nylig en vannlekasje i bagasjerommet som gjorde at jeg fikk en kortsluttning i forsterkeren (så sikringen gikk). Etter jeg har tørket den så lyser det "protect" når jeg prøver å ta den på, som betyr at det fremdeles er en kortsluttning. Jeg tenkte å åpne den og se om jeg kunne få fikset det. Noen tips på hva jeg kan gjøre? En venn nevnte at jeg kan spraye den med noe elektronikk spray... Får jeg tak i det på Clas Olson eller biltema? Forsterkeren er av type Rockford Fosgate T-500 Takker for svar. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 har du kortslutning hjelper det ikke med spray. lever den inn til rep. sikkert bare en krets eller 2 som har tatt kvelden Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Noen ide på hvor de tar seg av slikt i Bergen (eller andre steder om det ikke finnes ^^)? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 de fleste som selger bilstereo har en avtale med et service verksted. eller du kan søke litt på gulesider Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Radioservice på Nøstet hos Roger! Rett forsidenav Tv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå