Gå til innhold

Kommentarer : Dual PC case

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke verst dette her, men det er jo sjukt å bruke nesten 80.000kr på en PC :D Du har valget mellom pcen din eller En pent brukt personbil med 200hk + En 42" flatsjerm liksom :!: Jeg hadde valgt bil og Tv :p

Man kan sikkert kjøpe et tonn med sjokolade også, men det er jo hvilken interesse man har som styrer pengebruken.

Ingenting er sjukt så lenge det er din interesse. Det er tusenvis av mennesker som mener det er sjukt å bruke 10.000,- på en PC... disse menneskene ser ikke lenger enn sin egen nese og sine egne interesser.

Neida jeg vet at du ikke mente det så bastant, men uansett greit å tenke over når man hører slike kommentarer mot egne investeringer :)

Flott Prosjekt, hvordan er det fysisk å bytte disker og har du god oversikt over hvilke som evt. må byttes? Hva slags power krever dette ved oppstart siden SATA disker ikke støtter styrt og forsinket oppstart?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ikke verst dette her, men det er jo sjukt å bruke nesten 80.000kr på en PC :D Du har valget mellom pcen din eller En pent brukt personbil med 200hk + En 42" flatsjerm liksom :!: Jeg hadde valgt bil og Tv :p

Har en 42" og en 180hk cbr1000 hvis det hjelper? ^^

Er som andre folk sier, ligger litt i hva man prioriterer og bruke penger på, alltid morro å bygge ting skikkelig når man først er i gang =)

hei, dette var et insane kabinett!!

har du gjort alt selv og uten sponsors??

OCZ kontaktet med på TG08 og ville bytte ut begge powerene mine med pcp&c 1200w, men får se, men dårlig med sponsorer så langt, men er tilbudene bra , så kan jeg sikkert få på noe reklame stash på kabinettet ^^

Endret av grevaeg
Lenke til kommentar
Men hva skal man egentlig med så mye plass?

Trenger ett sted å lagre alle familie bildene vet du :roll:

Flott Prosjekt, hvordan er det fysisk å bytte disker og har du god oversikt over hvilke som evt. må byttes? Hva slags power krever dette ved oppstart siden SATA disker ikke støtter styrt og forsinket oppstart?

Vel... alle disker har en ID, disk nr 1 er på toppen, osv, så er det bare å telle nedover til disken du skal ha, klarer fint å bytte disker med å løsne dem og bare ta dem ut, bruker 2x 1200w power nå... pcene bruker vel en drøye 700ish pr stk ved load

Lenke til kommentar
Vel... alle disker har en ID, disk nr 1 er på toppen, osv, så er det bare å telle nedover til disken du skal ha, klarer fint å bytte disker med å løsne dem og bare ta dem ut, bruker 2x 1200w power nå... pcene bruker vel en drøye 700ish pr stk ved load

Ingen problemer å bruke plass nei :D.

Det jeg tenkte på var at du har skrånet diskene ant. fordi det er litt trangt, men går det greit å få de ut? Du hadde ikke tenkt at det kunne være lettere om du løsnet kabler bak men hadde muligheten til å bytte disken i front? Forstår jo at du ville ha dette vanndisplayet i front som vanskeliggjør den biten.

Men hvordan er plassen til å skyve ut diskene siden de står på skrå fra før av? Ellers imponerende arbeid hele veien.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Litt ot men: Var det du som var på The eXperience med et kabinett med en haug med disker?

Yup yup.... stemmer bra det :p er rev. 4 av kabinett nuh =) har bygd ett hvert år de siste 4, men har ikke lagd worklogs på det

Lenke til kommentar
Litt ot men: Var det du som var på The eXperience med et kabinett med en haug med disker?

Yup yup.... stemmer bra det :p er rev. 4 av kabinett nuh =) har bygd ett hvert år de siste 4, men har ikke lagd worklogs på det

Hmmm hvor mye tar du for å bygge et "rev. 5c" (som i revisjon 5 custom build) på bestilling? hehe.

Modifikasjonene ville vært kabinett uten vannkjøling men gode viftekjølingsmuligheter og mulighet for montering av 120mm vifter mellom front og disker, samt mulighet for å ta ut diskene gjennom fronten (bare en dør i front).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
SYK pc! :D

håper det ikke gjør at jeg legger ut et bilde som ble tatt fra TG iår. :)

sånn jeg fattet oppmerksomheten mot pcen. :p

HEFTIGE saker ! :p

post-94598-1206108761_thumb.jpg

:D:D

hey hey hey.. det bildet har jeg tatt.. godt noe jeg tar av bilder blir tatt i bruk.

Det er ønskelig at du legger ved kilden neste gang ;)

Bildet er hentet fra www.dewi1.com

Det ligger fere bilder der nå. Bildefilene går fra DSC_3243.JPG til DSC_3249.JPG her

PS. bildene er ganske store

Ble ganske fasinert av denne maskinen selv også. Hadde flere på rekka der jeg satt som bare måtte bort å titte. synd at det ikke fungerte med fann i fronten slik det var ment i første omgang. akjønner ikke hvordan det ikke kunne bli tett egentlig, men sånn kan det gå.

Fett prosjekt!

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
akjønner ikke hvordan det ikke kunne bli tett egentlig, men sånn kan det gå.

Fett prosjekt!

Fikk ett tips om at det muligens var parafinen som hadde årsaken til lekkasjen i utgangspunktet, skal gi fronten ett nytt forsøk snart.... men denne gangen med trippel lexan, fresa spor til gummi pakninger , og masse skruer som orginalt skissert i workloggen, tror dette funker best =)

Har gitt deg creds for bildet nå dewil, sorry, trodde det var andre fyren som hadde tatt det =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...