thomanil Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hey, fikler med overklokking av xp2400 på A7N8X. Har sett at en del anbefaler å kjøre FSB på f.eks 170-et-eller-annet, og lav multiplier. Kan imidlertid ikke se at det er mulig å stille noe annet enn 100, 133 og 166 Mhz FSB i bios? Noe jeg burde vite? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 du må sette memory speed til 100% og så må du sette cpu-interferance til egendefinert, så skulle det gå. er ikke på Pc'n min nå, men jeg trur det var det som skulle til. uansett, last ned "uber-bios" vis du skal overklokke litt. "uber-bios" Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 har samme hk og cpu. kjører 200*11 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 har samme hk og cpu. kjører 200*11 Windows drar en bluescreen på meg når jeg nærmer meg 200 fsb. Hva er det for noe?? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 har samme hk og cpu. kjører 200*11 Windows drar en bluescreen på meg når jeg nærmer meg 200 fsb. Hva er det for noe?? noe i pcen din som ikke klarer så mye fsb. kan være hva som helst. du får gå ned helt til du ikke får blue screen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 skulle ikke være windows selv da? for det er ikke bare det den bluscreener på. skal formatere nå snart, håper det funker bedre da.(har så mye unødvendig tull på disken nå ) Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 du må sette memory speed til 100% og så må du sette cpu-interferance til egendefinert, så skulle det gå. er ikke på Pc'n min nå, men jeg trur det var det som skulle til. uansett, last ned "uber-bios" vis du skal overklokke litt. "uber-bios" Har du testet denne biosen selv? Hva er fordelen med denne? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 jeg bruker den i skrivende stund, har gjort det nå i noen uker. det er noen ekstra "features" som er blitt tilgjengelige i bios, som Asus "glemte" og ta med. har ikke prøvd 1002final fra Asus selv, men det er samme bios bare med ekstra "features". får også nyeste s-ata bios med uber1002-s biosen. Den bruker jeg, skal ha meg s-ata disk snart og tenkte derfor det var bedre. men med denne biosen kan man ikke klandre demoules(tror det var det han het) for eventelle feil, men det virker ikke som det er noen. spør heller på forumet jeg viste til over, der buker de fleste den biosen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå