Murty Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 heisann som dere kanskje skjønner har jeg fått en del virus ved navn: WORM_KLEZ.H. Er det noen som vet hva dette gjør? plagsomme greier.. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg tror det er dette viruset som lager masse ekstra filer som ikke skal være på maskinen, vet ikke hva som skjer hvis man prøver å åpne en av disse filene. De er gjerne .zip eller .rar eller .ace. En annen ting dette viruset gjør (hvis det er samme virus jeg tenker på) er å fikse slik at du ikke kan bruke et virusprogram. Man kan laste ned et program for å fikse dette, tror jeg fant det på norman sine hjemmesider, og det heter klezfix eller lignende. Etter man har lastet ned klezfixen må man starte datamaskinen i sikkerhetsmodus, for så å kjøre programmet. Det kan ta sinnsykt lang tid. Lenke til kommentar
boza Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyc...ame=WORM_KLEZ.H Her er oppskriften, de pleier å funke: lykke til. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har a fjerna det nå.. brukte bare vanlig trend pc-cillin 2000 Viruset lager .exe, .rar, .bat.pif, og noen andre rare greier. rar arkivene inneholder skjermbeskyttere: .scr teite greier jeg har det på min andre pc også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå