snkupo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Dracula har omsider våknet til live på PSP, men denne gangen er det ingen ny spillopplevelse vampyrgreven har å by på. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heh, musikken til disse japse spillene får meg alltid til å le. Er helts depso. Men Castlevania er jo bra. Er denne til å få tak i på Nindendo DS? Eller kommer den? Lenke til kommentar
RevX Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Elsker dette spillet. Gammeldags Castlevania er noe jeg alltid har likt, og det er nok derfor jeg digger DXC. Føler at vanskelig, kronglete gameplay er noe av sjarmen i det hele. Kall meg rar Men jeg forstår så klart at mange vil finne kontrollen utrolig irriterende, spesielt med tanke på hvordan Symphony of the Night og DS-titlene styres. EDIT: Det stemmer. Artworken i dette spillet er fantastisk, noe helt annet enn animegreiene på DS. Jeg kunne glant på figurene i DXC dagen lang Endret 12. februar 2008 av RevX Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå ser jeg hvorfor jeg ikke skal ha psp, da hadde jeg aldri kommet meg ut av senga xD Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Er denne til å få tak i på Nindendo DS? Eller kommer den? The Dracula X Chronicles er PSP-eksklusivt. Men mer Castlevania ser uansett ut til å være på vei mot Nintendo DS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg