Cypher18 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva syns dere? Eventuelle tips til hva jeg kan gjøre bedre Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kutt det ned til noen få bilder omgangen, 1-2. Da vil folk finne det lettere å kommentere bildene dine. Bildene dine har vel meget snapshot stil. Bilde med katten har du truffet bra. Det likte jeg. stå på! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tren litt mer på komposisjon. Som en hovedregel: bøy knærne og få kameraet ned mot bakken eller på øyehøyde med det du tar bilde av. En del av bildene hadde ovenifra-og-ned perspektiv. Les manualen på kameraet for å lære deg begreper som dybdeskarphet (med blender), lukkertid og ISO-verdier om du ikke kan det allerede. Eventuelt sjekk ut disse begrepene på www.cambridgeincolour.com under tutorials (mye annet nyttig der også). Lenke til kommentar
Cypher18 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 jeg var nede på kne da jeg tok bildene av svanene, men var på en strand kant på ca en halv meter så jeg kom alikevel for høyt. Men går ikke for nærme en flokk på 20 svaner akkuratt. Hvorfor så det ut som snapshot? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Likte best katten, orker ikke kommentere alle. Endret 12. februar 2008 av cmi Lenke til kommentar
Cypher18 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 takk, er selv fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå