Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Wanted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

angelina jolie er bare 5 år eldre enn meg, dvs 32. og om du spør meg så er det denne typen filmer ho passer best i. noen av de bedre filmene jeg har sett er mr. & mrs. smith og tomb raider.

 

sånn utover det så skal jeg nok se denne på kino, selv om kanskje realismen er litt fraværende til tider. ikke misforstå, jeg har ikke noe imot litt overdrevne slåssescener o.l. men å kunne skru kula som i fotball blir litt på grensa.

 

men kanskje det passer bra, vi får se når den kommer på kino. :)

Lenke til kommentar
Det skinner ikke akkurat gjennom i traileren, men det er en tegneseriefilmatisering.

Så langt fremstår den som om det blir en litt-over-gjennomsnittlig action-film ja, ikke kino-materiale for min del så sant den ikke får strålende kritikk når den kommer da.

 

Må aldri lese kritikk :)

Blir like skuffet hver gang eg leier en film som bare får 5 og 6.

Poeng! :) Aldri døm en film etter andres meninger. Nei, se heller filmen av egen interresse, og døm den deretter. F.eks, fuck alle som anmeldte Disturbia til helvete. Jeg elsket den :)

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for overskriften ville jeg nok ikke sett på traileren, så kudos for den ja... Angelina Jolie er ikke hva jeg vill kalle en veldig bra skuespiller, og filmene jeg har sett med henne har nok vært, pga henne. Filmens konsept ligner veldig på Matrix, og den filmen viste jo at konseptet har veldig mye potensialet (så lenge man ikke melker det for mye). Men jeg får ikke "må-se" følelsen av filmen som gjør at jeg er villig til og betale billett prisen, så kommer nok til og vente til den er sluppet på DVD. To billetter er uansett hva DVD-en kommer til og koste.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...