Nervetattoo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 En hard og sexy Angelina Jolie i heftig leiemorderaction. Se videoen Lenke til kommentar
jH- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Equilibrum / Matrix - ish action lagt til nåtiden, krydret med en dose realitet? Meh, tvilsom. Tror nok ikke jeg stiller meg i kø for denne filmen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 ser ut som en bra action film, skal nok ses når den kommer på dvd. Er ikke en film jeg må se med engang, ikke så høyt prioitert Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Det skinner ikke akkurat gjennom i traileren, men det er en tegneseriefilmatisering. Så langt fremstår den som om det blir en litt-over-gjennomsnittlig action-film ja, ikke kino-materiale for min del så sant den ikke får strålende kritikk når den kommer da. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kunne vært interessant for meg hadde den ikke virket så alt for overdreven. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Wesley virker forferdelig irriterende, men den skal nok sees likevel. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Litt morsomt at de bruker slike "se-rundt-hjørnet" pistoler, som faktisk finnes, og er en ganske så ny oppfinnelse. Skulle nesten tro det var Bay som regisserte, så moderne som de er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jippijippijipp! Popcorn-action med AJ! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Grunnen til å se denne filmen er Angelina Jolie kombinert med kuler og krutt. Deilig å se damen som sexy råskinn istedenfor alle disse politisk korrekte filmene hun føler det for godt å stille opp i. Dama er interressert i å redde verden på fritiden, men på film er hun ACTION, synd hun avogtil glemmer det... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 "Wanted" ble førstegang publisert i 2003.. figurene i bladet er basert på superskurker fra DC comics Rollen som Angelina spiller (The Fox) er faktisk bassert på Catwoman .. som forresten er kalle navnet til Angelina blant venner:P Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Overraskende å se Common der. Sammen med Morgan Freeman kan nok det her bli bra. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Yay! Dette ser jo lovende ut. Mye action og to av favorittskuespillerne mine. En film jeg definitivt kommer til å se på kino. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 urk, skulle tro det var reklame for våpenglade amerikanere... "sheep or wolf" hvor mange ganger har jeg ikke sett dem orda bli brukt av en eller annen kar med 20+ håndvåpen i boligen som ett argument for å ha dem? kan dem ikke bare si det da, at dem lever etter god gammel western tankegang: "might makes right"? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dama med ørene er figuren Angelina spiller i filmen.. De skulle ha holdt seg mer til kildematerialet Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ah, ser ganske gøyal ut egentlig Og virkelig kudos for overskriften, "sexy og knertekåt". Den satt godt, altså! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ser ut som greit lettunderholding der du MÅ skru av hjernen for å se på....enaste negative er at Angelina er med i den. Har aldri likt henne, dårlig skuespiller IMO. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jolie begynner å bli temmelig slitt og gammel.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, hun er vel tidlig i trevdeårene nå. Gud forby at slike folk skal slippe til på lerretet. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Tidlig i tredveårene? Trodde hun var eldre, men faen, hun ser jo gamlere ut en mor mi jo, og hun nærmer seg 40.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 kanskje mor di holder seg godt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg