Gå til innhold

sluttet på S.A.T.S men savner en ting....

Skribenten_

Anbefalte innlegg

jeg har sluttet på S.A.T.S men savner en ting, den herlige badstuden :cry:

er det kun treningsetnter osm har badstude? kan man ta bastude i oslo like enkelt som en solariumstime? der du bare kan droppe inn.

er det noen som vet om et sted i oslo?

men vis det er sånn at jeg MÅ være medlem av et trenigsenter, hvilket trengsenter finnes det i oslo, som også er billigst? MEN med basdstue? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kjent i Oslo, men er ingen stor bader. Men jeg veit at på Tøyen så er det en god badstu (ved mindre du ikke regner med alle Tyrkerne som sitter i utfordrene stillinger), og det koster ikke så mye å dra ditt heller. 30kr / bad med badstu, eller klippe kort til rimligere pris / mnd. kort, osv... dessverre så er det oppussing der nå, men når det åpner blir det nok rimlig fint, skal du se.

Lenke til kommentar

Jeg vet det!

Har du hørt om det moderne sporsenteret på torshov? " Myrens sportsenter" heter stedet. Mange har annbefalt meg dette treningssenteret, utrolig hyggelige mennesker der og senteret har masse å by på! Treningssenter, kickboxing, aerobick, squash, golf, golf simulator, stooor klatrevegg +++ utrolig koslig sted å trene har jeg hørt! Og selvfølgelig er det badstu der! Moderne og fint treningsenter, tror det ligger på Torshov, eller ved Gruneløkka.

I tillegg er det kjempebillig! Dersom du vil drive med f.eks. vanlig trening( med apparater osv. sånn som på S.A.T.S)+Squash koster det kun 300 kr i mnd. (om jeg ikke husker feil...) og du kan dra dit så ofte du vil! Tror det koster 150,- mnd. dersom du bare vil ha trening på treningsenteret!

Håper det kom deg til hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...