Joachim_F Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå kan du teste Smash Online, et MMO-spill hvor søte animefigurer spiller tennis. Les mer Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) World of Warcraft møter Japan, som igjen tar turen innom en tennishall... Spesielt tema må jeg si.. Hvorfor MMO, hvorfor ikke bare online muligheter? Hva er så spesielt med MMO? Blir det noe ala Second Life, bare at du kan ta en tennis kamp nå og da? yay! 500 poster. Hva får jeg? Endret 12. februar 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 MMO er en forkortelse for, "Massive Multiplayer Online". MMO-spill kjennetegnes ved at spillerne spiller på en server sammen med gjerne tusen andre. Med andre ord, massiv flerspiller. Videre er de fleste MMO-er kun online. Så det er ikke spill med "flerspillermuligheter", men flerspiller-spill uten enspillermuligheter. ;-) Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Testa veldig early beta av det her, da var det dårlige servere å mye lagg. Samt ræva animasjoner, noen får fortelle meg om det er verdt å gi det et nytt forsøk Lenke til kommentar
nosync Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Haha, ser det for meg "YES! Racket "Smash +2, Overhand +2" droppet!".....eller "LFG for tennis cort 4, NO NOOBS! Need Ballboy and Nettsummoner!"... Nah, dette blir ikke bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg