okasin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Interessante tall ,særlig den om sol energien Helt enig.. siden jeg jobber i solcelle industrien syns jeg dette ga et mer innblikk i hvilken enorm energi mengde sola gir.. og hvor lite vi utnytter dette.. Men de andre tallene var også svært fasinerende.. tok kopi av kilde koden og håper jeg kan legge den ut på min egen hjemmeside hmm er det forresten lovlig?? Nederst på siden så står det: ©2008 Worldometers.info Men du kan også sjekke Disclaimeren: http://www.worldometers.info/disclaimer.php Har nå lest kjapt i mellom.. og det ser ikke ut til at det er så ulovelig å bruke deler av kildekoden så jeg prøver.. veldig fasinerende.. kan jo selvfølgelig bare legge til en link også, så slipper jeg å styre noe mer med det.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Haha, det der var faktisk ganske kult. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hmms? Fler som mister trygt drikkevann enn økningen på jorda? Snart er vi alle screwed! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hmms? Fler som mister trygt drikkevann enn økningen på jorda? Snart er vi alle screwed! Selvfølgelig. Med den befolkningsveksten og forbruket vil det gå rimelig fort. Hva med når alle i afrika og asia begynner å få litt penger, veier blir bygd og alle skal ha biler og strøm? Da blir det en enorm økning i utslipp fra kraftverk og kjøretøy. Syns jammen vi bør begynne å flytte ut til andre planeter snart. Men siden er fin den ja, morsomme tall. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 noen som har link til hvor mange biler det er i verden? hadde vært morsomt å se hvor mange som blir lagd i minutet, syk verden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Syns det var skremmende tall jeg,tenkt at så mange blir hiv smittet og så mange dør, huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå