Gå til innhold

Tall for nerds and geeks

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var lik ja, men hadde annen info! Har bokmerka begge og spredd dem på MSN, så jeg kan forestille meg folkene sitte oppslukt av "klokka". Uansett så er det jo ikke 100% reelt, det er jo bare basert på hvor mye av det som skjer iløpet av et år. Enkel matematikk er det eneste som skal til!

Lenke til kommentar
Interessante tall ,særlig den om sol energien :)

Helt enig.. siden jeg jobber i solcelle industrien syns jeg dette ga et mer innblikk i hvilken enorm energi mengde sola gir.. og hvor lite vi utnytter dette..

Men de andre tallene var også svært fasinerende.. tok kopi av kilde koden og håper jeg kan legge den ut på min egen hjemmeside :) hmm er det forresten lovlig??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3
Interessante tall ,særlig den om sol energien :)

Helt enig.. siden jeg jobber i solcelle industrien syns jeg dette ga et mer innblikk i hvilken enorm energi mengde sola gir.. og hvor lite vi utnytter dette..

Men de andre tallene var også svært fasinerende.. tok kopi av kilde koden og håper jeg kan legge den ut på min egen hjemmeside :) hmm er det forresten lovlig??

Nederst på siden så står det:

©2008 Worldometers.info

Men du kan også sjekke Disclaimeren: http://www.worldometers.info/disclaimer.php

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3
Hjernen kortslutter ved å prøve å forestille meg dette skje :p

Du kan jo alltis prøve å finne ut algoritmene da :p

Da jobber ihvertfall hjernen noe grasat, og husk: Kalkis er for pingler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...