Ni kon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 http://www.worldometers.info/ Kos dere Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er dette seriøst? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Japp. Dyr øl tenkte du kanskje? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hahaha nej;P Men den teller veldig fort at folk dør og blir født hele tiden. Virka litt snålt? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Dette er en verdensmåler Det dør og blir født mennesker veldig veldig fort Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Enda litt skeptisk;P hvordan vet de dette? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Haha, dritbra. Fascinerende å følge med på Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Les FAQ'en. Utvilsomt en tankevekker dette. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sant det;) Stilig Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Her er en litt annerledes en. Lenke til kommentar
Vassbytta Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Her er en litt annerledes en. nei den var nesten helt lik.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Den var lik ja, men hadde annen info! Har bokmerka begge og spredd dem på MSN, så jeg kan forestille meg folkene sitte oppslukt av "klokka". Uansett så er det jo ikke 100% reelt, det er jo bare basert på hvor mye av det som skjer iløpet av et år. Enkel matematikk er det eneste som skal til! Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Satan, det fødes ca 2.5 ganger så mange folk enn folk som slukker lampen. Omg, dette blir overforsvømmelse i mennsekselegemer! Endret 12. februar 2008 av uberkvaal Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Verden er i ferd med å overbefolkes ja Spørsmålet er vel også om verden eksisterer så lenge at det blir et problem.. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kanibalisme er løsningen. Jeg starter en kanibalsekt og redder verden, og mennesker (de som er tynne og blir blir spist) vil lage statuer av med av beinrestene til de oppspiste i årtusener ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Interessante tall ,særlig den om sol energien Lenke til kommentar
okasin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Interessante tall ,særlig den om sol energien Helt enig.. siden jeg jobber i solcelle industrien syns jeg dette ga et mer innblikk i hvilken enorm energi mengde sola gir.. og hvor lite vi utnytter dette.. Men de andre tallene var også svært fasinerende.. tok kopi av kilde koden og håper jeg kan legge den ut på min egen hjemmeside hmm er det forresten lovlig?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Interessante tall ,særlig den om sol energien Helt enig.. siden jeg jobber i solcelle industrien syns jeg dette ga et mer innblikk i hvilken enorm energi mengde sola gir.. og hvor lite vi utnytter dette.. Men de andre tallene var også svært fasinerende.. tok kopi av kilde koden og håper jeg kan legge den ut på min egen hjemmeside hmm er det forresten lovlig?? Nederst på siden så står det: ©2008 Worldometers.info Men du kan også sjekke Disclaimeren: http://www.worldometers.info/disclaimer.php Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hjernen kortslutter ved å prøve å forestille meg dette skje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hjernen kortslutter ved å prøve å forestille meg dette skje Du kan jo alltis prøve å finne ut algoritmene da Da jobber ihvertfall hjernen noe grasat, og husk: Kalkis er for pingler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå