tacomodo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvordan gjør jeg en mp3 mindre? Har en 320kbit fil jeg skulle gjort til 128 så jeg får sendt den. Forslag til gratisprogram og fremgangsmåte? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Lame encoder er i stand til å bruke MP3 som input. Bruker du parameterne -q 0 så vil omkodingen ta noe lengre tid, men du får en kvalitet som likevel ikke høres ut som råttent vann. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Skjønner at 320 kbps er litt drøytt, men er ikke 128 litt i minste laget? Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor skal du omkode en sang slik at den blir mindre? Jeg ser ikke helt problemet jeg. Du kan jo bare sende sangen slik den er? Lenke til kommentar
reor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hvorfor ikke beholde kvaliteten og sende den som den er? Bruker du http://www.yousendit.com kan du gratis sende 100 Mb. Jeg er godt fornøyd med gratis abonnement her og bruker tjenesten en god del. Du laster opp filen kjappt. Vedkommende du sender til (max100?) motar en link og kan hente når det passer innen 7 dager. Endret 12. februar 2008 av reor Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Ordna seg til slutt. Måtte gjøre den mindre så spillelæreren skulle få den gjennom på hotmailen sin. Takker til geirhk som eneste som faktisk svarte på hva jeg spurte om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå