thunstop Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hei skal bytte telefon men får ikke overført alle kontaktene med bluetooth. så lurte på om det var en enkel måte å overføre med en pc som et mellomledd, altså så det br nokia » pc » htc ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Via simkort kan være noe? Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 fikk ikke til med simkort hadde heller tenkt på og bruke et program på pcn for å få inn kontaktene og så gå videre på htc Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg synkroniserte med gmail (nokia - gmail) og så (htc - gmail) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det var snodig at du ikke fikk det til via BT. Gjorde det samme selv for en uke siden. Sendte dem til min nye htc fra nokia over bt. Fant dem så igjen i mappen for bt-filer, og valgte å legge alle inn i telefonboka på telefonen. De dukke ikke opp i telefonlista uten at jeg gjorde det siste punktet... Lenke til kommentar
Sky High Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 hei skal bytte telefon men får ikke overført alle kontaktene med bluetooth. så lurte på om det var en enkel måte å overføre med en pc som et mellomledd, altså så det br nokia » pc » htc ? Jeg har samme problemet. Berre mobilen jeg skal synkronisere fra har ikke BT (det er en nokia)... noen som har et program til å få nokia kontakter i vCard i steden for CSV filer. Evt, fra nokia til outlook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå