Topeka Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei har klokket min p1,8a opp til 2,5 ghz dette gikk bra .. men når jeg går inn i bios så kommer det en slags pipe/summelyd fra maskinen ,har testet å sette Hk på deafult FSB da forsvinner den .. har dilla litt med elektro før kan liksom se for meg en Kondis/kondensator som sier bang ... er det noen som har erfaring med dette :o P 1,8a@2,5 MSI PE MAX 512 Apacer DDR GF4 MX2 Lenke til kommentar
totveit Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Denne pipelyden tviler jeg sterkt på at kommer fra en kondensator. Jeg vil tro denne lyden kommer fra en transistor som står å "vibrerer" med en veldig høyfrens. Det er det som skaper den veldig høye lyse pipelyden. Lenke til kommentar
Topeka Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Da går det vel bra Håper vi :wink: Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 "fysisk lyd" ????? jaja men hvis lyden bare kommer når du er inne i bios så kan du vel leve med, men det hadde vel vært kjekt å vite hva problemet er, noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå