Gå til innhold

Resident evil 5 på ps3?

Hitman2k

Anbefalte innlegg

Hallo folkens

Jeg har et spørsmål anngående resident evil 5. Tror dere det kommer til å bli en like stor slager som 4ern og resten av serien ?. For jeg husker det fik bra terningkast over alt og kan ikke akuratt klage selv når jeg fikk spilt det eller noen av dem andre av re serien. Min menig når det gjelder den sieren der er at det er noe av det beste skrekk og gru som er til ps serien . Har alle resident evil spillene og må si jeg har vært stor fornøyd med både historie og lengde på spillene til nå. Men om 5ern blir det er vel kansje noe jeg lurer på? . Håper ikke det blir skuffenes.Har sett klipp fra spille og det ser ikke dårlig ut. Men så lurer jeg på hva deres menig der ute kommer til å tro hvordan det blir ? Om om det kommer til å slå ann som 4ern og resten av spillene??. Eller om dere vet om hvordan kansje tror historen kommer til bli? Gjerne kom med klipp og info om spille hvis dere vet noe om det ?

her er værtfall et par video klipp fra re5:

Mvh hitman :)

Endret av Hitman2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei men fra jeg prøvde 1ern med andre ord så var det kansje ekelt og skummelt var ikke så gammel da. Men kan vel si nå som jeg har blitt eldere så er det ikke sånn som det var en gang i tia. Men som du sier er mere creppy.Så kan vel rette litt på det da :).

Men noen som vet når 5ern kommer ut ?. Hørt noe om at det skal komme i mars/april en gang ?

Endret av Hitman2k
Lenke til kommentar

Spørsmål fra en nybegynner i resident evil serien.. Har forøvrig rundet resident evil 3: nemesis på ps (digget det), men det var mangen herrens år siden..

Kjøpte meg RE4 for å spille det på ps3en min, begynte for noen dager siden...

1. Man sikter med venstre stikke, og det går ikke an og skifte,wtf !?

2. I tillegg til overnevte kommentar så er det omtrent som å kontrollere en robot, forferdelig kontroll på den karen :)

3. Er bare i den første lille landsbyen, ganske dølle saker :)

Vet det er mangen RE fanboys, kom med noen oppmuntrende kommentarer om spillet som kanskje får meg til å sette det inn i ps3en igjenn.. for førsteinntrykket var triste greier :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Min menig når det gjelder den sieren der er at det er noe av det beste skrekk og gru som er til ps serien .

Når ble RE skummelt? Jeg kan gå med på at det er litt "creepy" av og til, men direkte skummelt er det jo ikke.

Nei, men det er stressende som satan.

Lenke til kommentar
Vet det er mangen RE fanboys, kom med noen oppmuntrende kommentarer om spillet som kanskje får meg til å sette det inn i ps3en igjenn.. for førsteinntrykket var triste greier :)

Bryr meg lite om du fortsetter eller ikke, men det er et kult spill.

Det blir kulere etterhvert med noen fete bosser og litt mer krevende områder.

EDIT:Spill er som regel ikke på sitt beste helt i starten.Du får litt fetere våpen etterhvert med mulighet til å oppgradere og det er jo litt gøy å gå gjennom spillet for andre gang med noen av de beste våpna helt fra starten.

Når du runder det får du også sånne ekstrabaner hvor du skal drepe masse zombies fortest mulig.

Endret av paa99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...