Datasmurfen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei, på skolen har jeg et emne om Tyrkia der jeg skal planlegge en reise, alt fra reiseselskaper osv. Forskjellige billige alternativer og dyrere alternativer. Er det noen som vet om noen severdigheter jeg kan skrive om i forbindelse med Tyrka? Alle svar mottas med STOR TAKK!! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Efesos er nesten en selvfølgelighet. Godt bevarte ruiner av en stor havneby. Var selv der for en del år siden. Du kan starte å klikke herfra: http://en.wikipedia.org/wiki/Ephesus edit: denne er vel strengt tatt feilpostet Endret 12. februar 2008 av Sihar Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Pamukkale kan være en fin dagsutflukt. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Ja, noen andre forslg som er verdt å vite. Forsto ikke d me "Pamukkale"! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Pamukkale Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Takk for hjelpen så langt=) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Efesos er nesten en selvfølgelighet. Godt bevarte ruiner av en stor havneby. Var selv der for en del år siden. Du kan starte å klikke herfra: http://en.wikipedia.org/wiki/Ephesus edit: denne er vel strengt tatt feilpostet Ja, Efesos er flott, lærerer din blir sikkert imponert hvis du legger inn et besøk der Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Noen hoteller dere har å anbefale? Eller hvilke strender, barer, resturanter, shopping senter. Finnes det der? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg var i Alanya. Der var det etter hva jeg kunne finne ingen skikkelige shoppingsentre (var ett lite butikksenter med typ 7 butikker i bare..) Men masse artige boder med forskjellige klær.. man får kule t-shirts for 60 kroner per stykk hvis man er god å prute, og alle klærne er av god kvalitet (typen sine skjorter er like fine 6 mnd senere ) Fantastisk artig å handle, selv om man etter noen dager blir VELDIG lei av å bruke 1 time på pruting . Anng hotell og slik.. hvor man sover er strengt tatt ikke så veldig viktig , så lenge det er mulig å leie aircondition. Vi reiste uspesifisert. Kostet 2000 kroner per person for 1 uke. Vi bodde halve uken nær cleopatra beach på ett koselig lite hotell, og andre halve uken midt i sentrum med stort basseng like utenfor. På bussen på vei til flyplassen når vi skulle hjem møtte vi en gjeng gutter og jenter som hadde bodd på all-incusive hotell utenfor byen. Hotellet så kjempefancy ut med stort baseng og fine uteområdet. De var veldig misfornøyde med oppholdet sitt pga. den dårlige maten de fikk servert Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Takker for alle innlegg og innspill!! Tusen takk Lenke til kommentar
Lallaola Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Takker for alle innlegg og innspill!! Tusen takk Hei! Jeg har vært reiseleder i Tyrklia og har begynt på en ny blogg med reiseinformasjon om Tyrkia. Ta en titt: http://reisetiltyrkia.blogspot.com/ Her kommer det mye spennende reisetips, severdigheter og både typisk turistinformasjon (must's som man bare MÅ få med seg) men også en del "inside information"... Følg med! Du er også velkommen til å kommentere eller sende meg mail med spørsmål så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. Lalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå