killkid Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei folkens Jeg lurte på en liten ting.. Jeg har noen felger som er 5,5" brede og innpresset er 26 Også har jeg dekk som er 235/75 15 Vil disse passe sammen? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei folkens Jeg lurte på en liten ting.. Jeg har noen felger som er 5,5" brede og innpresset er 26 Også har jeg dekk som er 235/75 15 Vil disse passe sammen? Det var da fryktelig breie dekk for 5,5" felger!!! Til en svær 4x4 dette eller? Kommer til å se ca. sånn ut: Lenke til kommentar
killkid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hei folkens Jeg lurte på en liten ting.. Jeg har noen felger som er 5,5" brede og innpresset er 26 Også har jeg dekk som er 235/75 15 Vil disse passe sammen? Det var da fryktelig breie dekk for 5,5" felger!!! Til en svær 4x4 dette eller? Kommer til å se ca. sånn ut: Hehe skal ha dem på min 67 mod Boble som er bygd om til baja, må ha litt feite dekk bak da.. Men det ser ut til å gå akkurat på håret? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kommer ikke til å se ut... hva slags dekk er dette? offroad dekk med skikkelige knaster eller? Lenke til kommentar
killkid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Kommer ikke til å se ut... hva slags dekk er dette? offroad dekk med skikkelige knaster eller? Offroad dekk med spor? er ikke helt klumpete knotter på'en men den linger en blanding av offrad dekk og vanlig dekk.. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Disse dekka lignet meget på dem jeg har i garasjen.. http://photobucket.com/mediadetail/?media=...mp;pageOffset=9 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kommer ikke til å se ut... hva slags dekk er dette? offroad dekk med skikkelige knaster eller? Offroad dekk med spor? er ikke helt klumpete knotter på'en men den linger en blanding av offrad dekk og vanlig dekk.. Har du bilder av bilen? Lenke til kommentar
killkid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Kommer ikke til å se ut... hva slags dekk er dette? offroad dekk med skikkelige knaster eller? Offroad dekk med spor? er ikke helt klumpete knotter på'en men den linger en blanding av offrad dekk og vanlig dekk.. Har du bilder av bilen? Finner den ikke holder på å lete gjennom for å finnen.. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Kommer ikke til å se ut... hva slags dekk er dette? offroad dekk med skikkelige knaster eller? Offroad dekk med spor? er ikke helt klumpete knotter på'en men den linger en blanding av offrad dekk og vanlig dekk.. Har du bilder av bilen? Finner den ikke holder på å lete gjennom for å finnen.. Ser ut til å være borte.. Hva er maks bredde og høyde på 5,5" felg da? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ser ut til å være borte.. Hva er maks bredde og høyde på 5,5" felg da? Maks jeg ville satt på en 5.5" felg er 205 Lenke til kommentar
killkid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Ser ut til å være borte.. Hva er maks bredde og høyde på 5,5" felg da? Maks jeg ville satt på en 5.5" felg er 205 Ok takk for hjelpen^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå