Kakofoni Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg skal gjerne få tak i en spesiell button. En som ikke fins, derfor må den lages. Hvor/Hvordan skal jeg få til det? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 http://fatstatement.com/Default.aspx?cr=tr...p;nocache=15735 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Håpte på at det var en plass i nærheten slik at jeg fikk gjort det straks. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 mine lå i postkassen etter 3 virkedager, tror ikke du får tak i noe raskere via nett? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Vi snakker valentinsdagen (jeg er vel jævla kjip for å bare kjøpe en badge men det får så være). Så det blir for sent. Jeg tenkte det kanskje går å kontakte et reklamefirma eller noe? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 såpass ja, da blir det fort litt værre.. kan jo hende ditt lokale trykkeri trykker på buttons, prøvd å tatt kontakt med de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå