Gå til innhold

Er det mange som fremdeles har en launch konsoll som ikke har vært til rep?


Har du fremdelens din Xbox 360 lanseringskonsoll?  

178 stemmer

  1. 1. Alternativene:

    • Ja
      48
    • Nei, har sendt den inn
      40
    • Har Xbox 360, men ikkje lanseringsversjonen
      35
    • Har ikkje Xbox 360
      55


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

360en min har fungert heilt sia eg kjøpte den, ca 1 år etter launch.

Eg har bare hatt Red ring 1 gang, men det var fordi at strøm kabelen ikkje var skikkeli inne, men ellers fungerer den heilt fint , og eg håper boxen forsetter me det :)

 

Wii en min har eg hatt sia launch og den har fungert heilt fin den og =)

 

Vi får bare håpe at 360en fungerer å forsette til Army of 2 , GTA 4 og Battlefield: Bad company kjem ut :thumbup:

Wiien kjem heilt sikkert til å fungere fint i laaaaang tid framover =)

Lenke til kommentar

Er selv på min andre 360. Kjøpte min første i Oktober 06 som røyk omtrent da COD4 betaen kom ut. Var greit sur da.. Den jeg har nå funker fett enda. PS3boy funker også fortsatt... faktisk, ja. Den blir ikke brukt så jævlig mye, men satser på den holder i 10 år, slik som PS1/PS2.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det to alternativer for XBOX? Er ikke denne en generell tråd for alle konsoller?

Nå er det jo Xbox 360 som er mest kjent for mange problemer, så jeg skjønner at det er den de spørr etter. Men du har et poeng. Enten burde de legge til PS3 og Wii, eller flytte denne tråden til Microsoft delen.

 

Har Super Nintendo, Nintendo 64, Xbox, GameBoy Advance og Nintendo DS selv. (ingen av de er kjøpt på launch) Styreknappen på GBAen funker omtrent ikke, men ellers har jeg ikke hatt noen problemer med konsollene mine. Men så var det ikke så mye problemer med de før da...

Endret av Hanky_
Lenke til kommentar

360

Siden 8 desember 2005

 

Fungerer som bare det ennå. Bråker som en jetmotor fremdeles.

 

Trodde den var gåen i fjor høst, men det viste seg at det bare var cachen på harddisken som gjorde at den ikke leste platene mine. Skulle sende den inn like før det ble løst.

 

Wii

Siden 7. desember 2006

 

Går som bare det ennå. Ingen problemer.

 

Gamecube

Siden mars 2002

 

Går som bare det ennå. Ingen problemer.

 

DS Phat

Kort tid etter lansering

Går som bare det ennå. Ingen problemer.

 

DS lite

Kort tid etter lansering

 

Går som bare det ennå. Ingen problemer.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Vil modde min Wii selv jeg.

 

Wii min ble kjøpt 8.desember 2006, ikke hatt noen store problemer. Eneste er at når jeg ikke har brukt den på en stund og den står i standby så er den så sinnsykt treg å starte. Starter f.eks en channel. Så må jeg vente med svart skjerm i 2-3 minutter før alt fungerer sjapt og fint som vanlig. Dette skjer bare når jeg ikke har brukt den på noen dager som sagt.

 

PS3 ble kjøpt 4.april 2007. Ikke hatt noen store problemer her heller. Eneste er at HDD min ble defekt. Fikset dette heller selv ved å oppgradere til en 250 GB HDD. :)

Lenke til kommentar
Så må jeg vente med svart skjerm i 2-3 minutter før alt fungerer sjapt og fint som vanlig. Dette skjer bare når jeg ikke har brukt den på noen dager som sagt.

Det er grunnet WiiConnect24. Om Wii mister tilkoblingen til nettet, bruker den av en eller annen grunn lang tid til å "finne" det igjen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er skummelt at noen butikker fortsatt selger Xbox 360er fra 2006.

 

En liten historie:

 

Min Xbox 360 ble ødelagt for 3. gang for ca 2 uker siden, så jeg begynte med "towel trick" helt til jeg ble lei av å drive på med det annenhver dag.

Jeg dro til butikken hvor jeg kjøpte 360n, leverte den i service-avdelingen og de sendte den fort inn til rep. for sjekk. under 1 uke senere fikk jeg beskjed om at jeg kunne komme og få ny 360, eller pengene tilbake. Jeg valgte pengene, og kjøpte med en 360 med fødselsdato 22.10.07.

 

Jeg er kjempefornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...