Gå til innhold

Er det mange som fremdeles har en launch konsoll som ikke har vært til rep?


Har du fremdelens din Xbox 360 lanseringskonsoll?  

178 stemmer

  1. 1. Alternativene:

    • Ja
      48
    • Nei, har sendt den inn
      40
    • Har Xbox 360, men ikkje lanseringsversjonen
      35
    • Har ikkje Xbox 360
      55


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min siden launch og har ikke vært til rep. Håper ikke det blir nødvendig heller, ettersom jeg ikke har garanti på den lenger.

 

Utrolig nok fikk Wii problemer før Xbox. Ser ut til at jeg må sende den til 'drive cleaning' så raskt det blir mulig i Norge, fordi den kjører ikke double layer spesielt bra lenger.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har min launch konsoll enda, og den går relativt bra fortsatt. En gang iblant kan jeg få beskjed om disken ikke kan leses, men tror det har mer med spillet enn konsollen å gjør da det er spesielt Saints Row som har dette problemet.

 

Jeg fikk en gang en full ring som var rød, og da var jeg sikker på at nå hadde den tatt turen til "360 heaven" Helt til at jeg oppdaget at det bare var komponent kabelen som ikke satt godt nok i. Egentlig merkelig da den kabelen henger fast som om den skulle ha en slags støvsuger effekt som virkelig suger den fast inni hullet sitt.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt min siden launch og har ikke vært til rep. Håper ikke det blir nødvendig heller, ettersom jeg ikke har garanti på den lenger.

 

Utrolig nok fikk Wii problemer før Xbox. Ser ut til at jeg må sende den til 'drive cleaning' så raskt det blir mulig i Norge, fordi den kjører ikke double layer spesielt bra lenger.

 

Har du moddet boksen? Hvis ikke har du garanti. Med mindre du kjøpte konsollen før den kom ut da ;)

(Microsoft økte garantien til 3 år pga. RROD mener jeg)

 

Jeg fikk en gang en full ring som var rød, og da var jeg sikker på at nå hadde den tatt turen til "360 heaven"

 

Really? Har jeg aldri gjort :whistle::blush:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Jeg har hatt min siden launch og har ikke vært til rep. Håper ikke det blir nødvendig heller, ettersom jeg ikke har garanti på den lenger.

Har du moddet boksen? Hvis ikke har du garanti.

Har moddet den, og har ikke garanti. Men vil levere den til noen som kan fikse problemet, behøver ikke være Microsoft for å fikse red ring of death. Har 'garanti' hos han som moddet den, så burde gå greit.

Lenke til kommentar

Første boksen, kjøpt januar 06, tikket og gjekk frem til førstkommende sommer,akkurat i tide til at eg fikk z-5500 systemet på plass. Returboksen var så og si dønn stabil, random hick-uos av og til, sam at den hadde litt trøbbel med at DVD-rommen ikkje ville åpne seg om den sto i vertikal posisjon. Så var det godt tilbud på ein Premium pakke på Elkjøp her tidligere i høst, skaffet meg ein slik og gav den gamle returboksen til lillebror.Premium konsollen hadde litt trøbbel med å lese eit par spill eg hadde.DVD-rommen gira ned under gameplay, og så fikk ikkje spillet lastet inn ny data, ergo så hang spillet seg. Ikkje så altfor ofte dette skjedde da. Dene har i dag blitt åpnet, har byttet vifter og har tenkt å armere den med X-clamp fix samt bytte kjølepasta etc. bare for morro skyld. Kos.

 

Retur konsollen til lillebror fikk de herlige lysene for 1 mnd. siden.

 

Så kom det eit salig tilbud på den nye Arcade pakken, med HDMI og Falcon chipsett. Skaffet meg ein slik, og den har blitt nærmest spillt i hjel på av både meg og dama. Dønn stabil, betydlig kjøligere, spesielt PSU. Lever i håp om ein stabil konsoll som kanskje holder koken om 2 år.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...