Gå til innhold

Er det mange som fremdeles har en launch konsoll som ikke har vært til rep?


Har du fremdelens din Xbox 360 lanseringskonsoll?  

178 stemmer

  1. 1. Alternativene:

    • Ja
      48
    • Nei, har sendt den inn
      40
    • Har Xbox 360, men ikkje lanseringsversjonen
      35
    • Har ikkje Xbox 360
      55


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke den som har hatt en launch-konsoll som ikke har vert på rep

Jeg har levert inn 360 2 ganger allerde og den ligger fortsatt på Elkjøp "denne er den andre 360"

 

Fordi jeg ble referert av Microsoftkundeservice att jeg skulle henvede meg til der du kjøpte den, uheldigvis var det vist Elkjøp!

 

Mens Playstation 3en min og Wiien min har jeg hatt siden launch, og det tror jeg kommer til å fortsette slikt.

 

Hold dere til tema!

Ikke noe fanboyinnlegg, ellers så blir denne stengt rimeligt fort viss det ender opp med krangling og personangrep..

Og ikke kom med "jeg er på min 5 Playstation 3" da vil det sees som løgn :p

 

Zephedit: La til undersøkelse.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt PS3-en min siden lansering. Vil anbefale deg deg å kanskje endre til at de som fortsatt har en 360-launch konsoll som ikke har vært på rep. skriker ut og de som har hatt PS3/Wii siden launch og de HAR vært på rep. også skriver her. Ellers ender vi opp med evig mange "Jeg har min PS3/Wii enda"-innlegg.

Lenke til kommentar

Haha, må bare fortelle om en morsom hendelse her forrige dagen.

 

En fyr i klassen min, eier en 360 og er veldig glad i den. Dog har den vært på rep 3 ganger. Uansett, i vår diskusjon, så blir det sagt følgende av meg: "360 er jo en flott konsoll, eneste er jo at den må på rep. en gang i uken.." Selvfølgelig bare for å irritere han.

 

Kompisen min blir selvfølgelig irritert, og argumenterer seg ut av det. 10 sek kommer en annen kompis av meg og forteller at han for 3 dager siden kjøpte en 360 for broren sin, men at den allerede var sendt inn på rep. pga den store røde ringen.

 

Jeg har ikke satt meg inn i hva som er grunnen til disse problemene, men det er jo tydelig at det er noe som har vært der fra launch, og som ikke har noen planer om å gi seg. Er det snakk om overoppheting?

 

Har også hørt om skremmende mange tilfeller i det siste hvor BR-drevet på PS3er tar kvelden. Dette tror jeg er noe som økte etter 40GB-versjonen.

 

-----

 

Beklager for offtopic..

 

Uansett, så har jeg en fetter med PS3. Han har hatt sin siden launch uten noen problemer.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

hahahaha.. Som den sony fanboyen jeg er, så varmer det hjertet mitt med slike gode historier ;) Nei, men seriøst så er jo alle de problemene fikset nå. De nye 65nm cpu pluss revidert hovedkort har jo fikset xbox 360. De nye er dønn stabile! ;)

 

Ja, det virker som om at det har vært en del tilfeller med defekte blu-ray lesere eller noe slikt.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Kjøpte min første PlayStation i 1996. Fungerte som en klokke helt til jeg tok den med meg på ferie for noen år siden og slektningbarna ble helt betatt av den. Snill som jeg er ga jeg dem den i gave og kjøpte en PS2 Aqua versjon med tilbehør på veien hjem tilbake. Fungerer den dag i dag og aldri vært på reperasjon. Sony kan sine saker. Vurderer å oppgradere til en moddet Wii.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Min 360 holdt i litt over tre år før den fikk noen fine, røde juleringer. PS3'en har jeg ikke hatt noe trøbbel med, men det skal sies at den er langt yngre.

3 år må jeg da si er veldig imponerende da konsollen ble lansert desember 2005 :p

 

Ah, og btw!

 

Har også en PS2 som jeg har hatt stående siden den kom i butikkene i Norge. Går som ei klokke.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...