Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Videoavspilling funker ikke

Anbefalte innlegg

Jeg formaterte for noen uker siden, når jeg hadde instalert alt jeg skulle(dvs. drivere, viktigeste programmene og noen spill). Oppdaget jeg at pcen min klikket da jeg spilte av video filer. Dvs. at den ble utrolig treig og bare spilte av lyd, skjermen blinket svart noen ganger så restartet maskinen seg. Jeg har prøve flere programmer(Vlc, mwp, quicktime og gom player) på alle disse programmene her samme problemet oppstått. Kan noen hjelpe meg med dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg formaterte for noen uker siden, når jeg hadde instalert alt jeg skulle(dvs. drivere, viktigeste programmene og noen spill). Oppdaget jeg at pcen min klikket da jeg spilte av video filer. Dvs. at den ble utrolig treig og bare spilte av lyd, skjermen blinket svart noen ganger så restartet maskinen seg. Jeg har prøve flere programmer(Vlc, mwp, quicktime og gom player) på alle disse programmene her samme problemet oppstått. Kan noen hjelpe meg med dette problemet?

Høres ut som det er en codeckonflikt. Om ikke skjermen oppfører seg slik når du spiller spill også?

Fjern de codecene du har installert, last ned K-Lite Codec Pack og prøv igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...