bjarte_a Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 er interisert i å komme i kontakt med flere norske folk som spiller AO. Jeg er veldig erfaren i spillet, har spillt i over 19månter. siden spillet kom ut. Jeg spiller mest PVP, og en av mine chars er rekna som den beste rundt sitt lvl i hele spillet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 hei jeg har bare to karakterer, men de har bare lvl 43 soldier og en 27 nanotech. spiller som klan og er klar for kontakt med flere norske. Lenke til kommentar
Heroses Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 "Jeg spiller mest PVP, og en av mine chars er rekna som den beste rundt sitt lvl i hele spillet." Hva heter char. din da? Jeg har oxo spillt siden starten spiller ikke så mye lenger nå.. men kommer vel sterkere tilbake igjen. Heroses Lenke til kommentar
lussebass Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg spiller mest PVP, og en av mine chars er rekna som den beste rundt sitt lvl i hele spillet. Hva er navnet på charsa? åssn org er du med i? Lenke til kommentar
Bean Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei Jeg har spilt AO i et og et halvt år nå. Har noen lave chars som det kunne vært kult å ha i et norsk org. Spiller bare clan. Spiller dere på RK1 ? -bean Lenke til kommentar
lussebass Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg er med i LC på RK1.. Lenke til kommentar
lussebass Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Norwegian Berserkers, som tidligere var den største norske klanen, har et godt rykte, og har flere gode medlemmer. Ta en titt på de hvis dere vil ha en helnorsk guild. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 " Hey, jeg er homo med masse muskler. Søker andre homser som er ute etter en røff omgang " 8) I'm just joking with ya 8) Lenke til kommentar
Niktorius Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 er interisert i å komme i kontakt med flere norske folk som spiller AO. Jeg er veldig erfaren i spillet, har spillt i over 19månter. siden spillet kom ut. Jeg spiller mest PVP, og en av mine chars er rekna som den beste rundt sitt lvl i hele spillet. halla Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hei, har spillt siden beta 3 og siden dag 1 på releas. Spiller med Coldraven for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå