Dulla Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Virker litt mer holdbart og mindre sølete en vannkjøling...... Hvis jeg bare kunne finne ut hvem i @£&% som har det... Dulla Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 http://www.3dfxcool.no/ Se under kategori kabinetter, kr 5000,- :o Lenke til kommentar
Dulla Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Thanks!!! Det var litt "råflott" pris ja :o Men de skryter jo av å ha overklokket en XP2100+ til 4,4GHz!!!! :o :o med en starttemp. på -15C.... Jeg har ikke tenkt å gå så xtremt til verks. Dulla Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 de har den på 3dfx ja, skal du bestille den? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Skal ikke komme med feil-informasjon her, men jeg lurer på om de har det på microplex.no også....... Du skal bestille eller ?? Hvilken prossesor har du da ? Lenke til kommentar
Dulla Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg har en P4 2,53Ghz på et P4B533E/L hovedkort (som jeg slettes ikke har noe lyst til å svi av) Jeg er i sterke forhandlinger med min bedre halvdel om at dette er velanvendte penger......... Hun ser en svart, stygg kasse ,med bråkete deler som koster mer en fryseboksen. Er det noen som i tillegg har erfaring med Vapo og/eller overklokking i pros./hk konstellasjonen over, er jeg glad for en tilbakemelding. Dulla Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 De har den på databutikken, men jeg anbefaler ikke de, SÅ mye problemer med retur! Fikk en brukt skjerm i retur, som var like herp som den jeg sendte inn. Og det verste er at det tok flere uker før jeg fikk kontakt med dem! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 De har den på databutikken, men jeg anbefaler ikke de, SÅ mye problemer med retur!Fikk en brukt skjerm i retur, som var like herp som den jeg sendte inn. Og det verste er at det tok flere uker før jeg fikk kontakt med dem! jeg har god erfaring med retur på databutikken. fikk ny cpu, hk og fikk tom godteri Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 det var ikke godteri du fikk, det var iq piller Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har så sykt lyst på en vapp0! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har så sykt lyst på en vapp0! Joda den er sikkert bra , men det er en ting som er uklart og det er støynivået. Noen sier den bråker mye andre sier lite , er det ingen som kan gi en mer nøyaktig beskrivelse feks i db. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har så sykt lyst på en vapp0! Joda den er sikkert bra , men det er en ting som er uklart og det er støynivået. Noen sier den bråker mye andre sier lite , er det ingen som kan gi en mer nøyaktig beskrivelse feks i db. 35db står det på www.asetek.com (produsent?), men hvor mye det blir i virkligheten eller hvor mye det er på litt avstand vet man jo ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå