Gå til innhold

Hvilken websjappe forhandler VapoChill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en P4 2,53Ghz på et P4B533E/L hovedkort (som jeg slettes ikke har noe lyst til å svi av) Jeg er i sterke forhandlinger med min bedre halvdel om at dette er velanvendte penger......... :roll:

Hun ser en svart, stygg kasse ,med bråkete deler som koster mer en fryseboksen. :cry:

Er det noen som i tillegg har erfaring med Vapo og/eller overklokking i pros./hk konstellasjonen over, er jeg glad for en tilbakemelding.

Dulla

Lenke til kommentar
De har den på databutikken, men jeg anbefaler ikke de, SÅ mye problemer med retur!

Fikk en brukt skjerm i retur, som var like herp som den jeg sendte inn. Og det verste er at det tok flere uker før jeg fikk kontakt med dem!

jeg har god erfaring med retur på databutikken. fikk ny cpu, hk og fikk tom godteri :D
Lenke til kommentar
Har så sykt lyst på en vapp0!

Joda den er sikkert bra , men det er en ting som er uklart og det er støynivået. Noen sier den bråker mye andre sier lite , er det ingen som kan gi en mer nøyaktig beskrivelse feks i db.

35db står det på www.asetek.com (produsent?), men hvor mye det blir i virkligheten eller hvor mye det er på litt avstand vet man jo ikke...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...