Den Polse Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det er vel to grunner til at HW ikke tillater warez her: Den legale siden og det at HW er en respektabel side som holder en viss standard. Slik ser ihvertfall jeg det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det er vel to grunner til at HW ikke tillater warez her:Den legale siden og det at HW er en respektabel side som holder en viss standard. Slik ser ihvertfall jeg det. Ja så er det og helt korrekt og. Og glad er eg for det. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ser gjerdet bedre ut på den andre siden av gjerdet? Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 1. De fleste warez-grupper har IKKE web-sider ol. De vil heller ikke ha det. Hvorfor? ..det må du klare å fatte selv. 2. Det er ikke popups på warez? Iallefall ikke på noe som kan kalles "ekte warez". Ofte er warez-versjonene av fks. spill BEDRE enn originalversjonen. GTA3 inneholdt spyware. La du inn warez-versjonen slapp du det som var av spyware, og spillet fløyt bedre. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvorfor pågår denne meningsløse diskusjonen ennå? _warez_ spill suger. Det eneste som er akseptabelt er 100% originalt fungerende ucracket CD-IMAGe av original-cder til spill. (CloneCD eller BWT) Det program angår er like mye en prinsippsak som det at det koster penger. Man slår jo to fluer i en smekk der Ved å piratkopiere f.eks. Windows taper Microsoft penger, du slipper å betale (altså, du sparer penger) og det går ut over Microsoft. Det er jo praktisk talt ingen (med respekt for seg selv) som kjøper Windows. (eller andre programmer for den saks skyld) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det er jo praktisk talt ingen (med respekt for seg selv) som kjøper Windows. (eller andre programmer for den saks skyld) Seriøst? Hvis dette var en (politisk) ytring mot Microsoft kunne det kanskje latt seg forsvare, men på generell basis blir det litt drøyt. Respekterer man seg selv, betaler man for programvare man gjør bruk av. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ...tekst som bølget sklei fra venstre til høyre.. Håper du mener fra höyre til venstre :wink:, så engang en demo der teksten kom inn fra venstre, det var nesten helt umulig å lese. Hvis det er noe jeg har virkelig bruk for, kjöper jeg det (eller finner et gratis alternativ), men jeg har aldri heller impulskjöpt verken filmer eller spill, jeg må minst se trailer/spille demo först, helst mye mer. Når jeg var 14-20 hadde jeg ikke råd til å kjöpe så mye, da gikk det kun i warez, med de problemene det förste med seg (spess. tröbbel med patching, ettersom jeg ikke hadde original exe), jeg har fortsatt endel, men hvis jeg finner noe jeg virkelig liker, kjöper jeg det, eller evt oppfölgeren. Fx Half-Life, RCT+addons (mye mindre bugs enn hvis jeg hadde kjöpt det i starten), Serious Sam 2 (digga enern), skal kjöpe Battlefield (genialt), Vice City (digga gta3) m. fl, samme med DVD (StarWars, LOTR-serien ++). Jeg kjöper ikke spillene fordi jeg vil ha dem, men for å belönne de som har laget dem. Og jeg har aldri angra et kjöp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå