Gå til innhold

Meieriprodukt og kjøt er i ferd med å verte mangelvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det verste eg veit er byråkratar og andre kontorråtter som aldri har vore utanfor hovudstaden. Kom dykk ut i distrikts-noreg slik at de kanskje kan få augene opp for desse viktige veridane!

Hvis du ikke har fått det med deg, så har flere av oss som kritiserer subsidier, også påpekt at vi faktisk ikke er "byråkratar og andre kontorråtter som aldri har vore utanfor hovudstaden".

Urørt terreng kan være kjempefint. Og der det gror for mye igjen kunne man heller ryddet det. Hvorfor må absolutt subsidierte sauer stå for den oppgaven?

Lenke til kommentar

kornproduktsjonen har nådd si topp, og er allereie på veg nedover. Kyrne døyr som fluger, og sauene vert slakta som aldreg før. befolkninga aukar i milliardar, og matproduksjonen vert mindre.

kjøt og meieriprodukter har allereie våre ein mangelvare for halve verda, og med denne farta befolkningsveksten rasar opp i, er det berre eit spørsmål om tid kva tid naive noreg får matmangel.

ein dag vert det for lite mat iverda, og då er det meg (som fremtidig bonde) kjem til å sittje på gullgruva og kan fø meg sjølve!!!!

bra at du tek opp dette temaet kalvegodt!!

Lenke til kommentar
og då er det meg (som fremtidig bonde) kjem til å sittje på gullgruva og kan fø meg sjølve!!!!

Men i mellomtiden forventer du at staten skal sørge for å holde denne "gullgruven" din i gang?

ja såleis eg kan gje mat til dykk den dagen det vert matmangel :)

Lenke til kommentar
Det verste eg veit er byråkratar og andre kontorråtter som aldri har vore utanfor hovudstaden. Kom dykk ut i distrikts-noreg slik at de kanskje kan få augene opp for desse viktige veridane!

Jeg kommer fra bygda og ser ikke verdien i å subsidiere sauer på vestlandet.

Lenke til kommentar

det er ikkje berre snakk om verdiar, det er snakk om å ha eitt sikkerheitsnett til den gongen det vert matmangel. det er så jævli naivt og tru det ikkje vert det!! har du kanskje sett ein graf øver begolkfinigsveksta i verda eller??

Lenke til kommentar
ja såleis eg kan gje mat til dykk den dagen det vert matmangel :)

Men tror du faktisk bøndene er så dårlige til å omstille seg at de går konkurs hvis subsidiene kuttes?

Eller tror du ikke folk vil gi mer for "den fantastiske norske maten"?

Nei, bøndene får følge vanlige markedsregler, slik alle andre gjør.

Å nei du. Du er bygutt, eller du faller under kategorien "byråkratar og andre kontorråtter som aldri har vore utanfor hovudstaden" ;)

Lenke til kommentar
det er ikkje berre snakk om verdiar, det er snakk om å ha eitt sikkerheitsnett til den gongen det vert matmangel. det er så jævli naivt og tru det ikkje vert det!! har du kanskje sett ein graf øver begolkfinigsveksta i verda eller??

Hvorfor er det så vanskelig å se for seg et bondeindustri i norge uten subsidier?

Hvis en 4-5 bønder slår seg sammen til en storgård er det klart at de kunne produsert mye mer til de samme kostnadene. At de klarer å produsere det like billig som i dag er kanskje ikke sikkert, men da får de eventuelt ta mer betalt for den. Så får det bli opp til forbrukerne selv om de vil kjøpe det eller ikke.

Lenke til kommentar
cp-nilsen: det er nok ganske sikkert at dei fleste bønder ikkje greier å halde att med det dersom subisidene vert kutta, det burde jo du vist som latar som du er heilt ekspert på temaet

De greide det på New Zealand, de aller fleste. Og som jeg har sagt før så hadde det ikke gjort meg spesielt om en del bønder måtte få seg en annen jobb. Vi har nok av arbeidsplasser i landet.

Lenke til kommentar

cp nislen: nei det var mangen i new zealand som måtte leggje ned, du må ikkje gløyme at det faktsik er ganskje mykje med 10 % .

og eg går ut fr at du ikkje er bonde sjøvle, for samdrift er ikkje så lett at det berre er å slå saman eitt par tri gardar

Lenke til kommentar
cp nislen: nei det var mangen i new zealand som måtte leggje ned, du må ikkje gløyme at det faktsik er ganskje mykje med 10 % .

og eg går ut fr at du ikkje er bonde sjøvle, for samdrift er ikkje så lett at det berre er å slå saman eitt par tri gardar

De 10 prosentene hadde uansett kommet godt med som arbeidskraft i andre deler av næringen ;)

Lenke til kommentar
cp-nisslen: viss du trur du er egoistisk så tek du feil, tvert i mot går du mot deg sjølve, det er deg sjølve det kjem til gange den gongen du treng mat og danmark og australia vil ha maten sin sjøvle

Hva med å ta det når den tid kommer? Tror nok at vi greier oss samme hva som skjer.

Lenke til kommentar
cp-nisslen: viss du trur du er egoistisk så tek du feil, tvert i mot går du mot deg sjølve, det er deg sjølve det kjem til gange den gongen du treng mat og danmark og australia vil ha maten sin sjøvle

Hva med å ta det når den tid kommer? Tror nok at vi greier oss samme hva som skjer.

det er jo det som er poenget!!!! når den tid kjem, så kan ein ikkje ta det då med mindre me har lagt førehandsrelgar! det er ikkje berre å starte opp jordbruket att med ein gong me treng det, viss det fyrst er nede vil det ta mangen år å byggje det opp at, og då har vel halve befolkningen allereie døydd av svolt

Endret av Schnell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...