pizzafordi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har installert vanlig bitlord, og av og til så kjører det 100%, men 99% av gangene siste året, så har fjusket en del, det vil jeg laster ned freeware og gratis dokumentar videoer, samt trailere av lost. Som kommer en gang på tv-norge neste år. Jeg trykker bitlord og last ned lost trailer. så holder den på uavbrutt, men så skjer det igjen, den lukker seg, og jeg må trykke inn bitlord på ny. slikt skal da vel ikke skje. Jeg håper noen vet whats the problem. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Har du prøvd å bruke en skikkelig klient som f. eks. µTorrent? Det er en grunn til at Bitlord er bannet på stort sett alle seriøse trackere. Endret 11. februar 2008 av miCro Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bitlord eier.. <3 og ettersom hva jeg har hørt er det det beste programmet.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvis ikke noe annet funker kan du jo prøve å avinstallere og slette alle spor etter BitLord og så installere på nytt. Ellers er jeg enig med miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå