-=Petter=- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hei igjen... Gjør om denne for dere som har lest før... Nå fikk jeg det til, en liten stund i hvertfall... men nå kommer jeg ikke inn på phpMyAdmin lengre nå... har avinstallert flere ganger og greier for og prøve om det hjalp. Men neida.. dette kommer opp hver gang. Hva er feil.. Noen som kan hjelpe? Det kommer uansett hvilken link jeg bruker.. Den i programmet eller på startsiden til localhost. Noen som kanskje vet om et annet sted det går ann og lese om dette prog, står ikke noe særlig på WampServer.com liksom... Håper noen kan hjelpe... Mvh Petter G. Endret 13. februar 2008 av pettergulbrandsen Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 ingen som kan hjelpe? forresten... kom inn på phpMyAdmin etter en reinstall her, men så satte jeg passord på root igjen, og da var alt f..a igjen... Skal man ikke ha passord på root for at ting skal fungere kanskje? da blir det jo helt åpent, og det er jo ikke akkurat bra det heller... Håper noen kan hjelpe meg... ville satt veldig stor pris på det.. Eller gi meg beskjed, hvis dette er feil postet... Mvh Petter Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg tror det har noe med denne filen her og gjøre config.inc.php du må inn der og velge auth_type = `http`; Eller så er jeg helt på bærtur nå. Men inne i den filen kan du gjør en del endringer Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 takker så masse for den hjelpen... Den gjorde virkelig underverker... takk takk... petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå