EagleXXX Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei! har et problem når det gjelder WiC. Etter 1-1,5 time online spilling (ogsp offline, men ikke så regelmessig) så fryser spillet... Jeg må gå på på oppgavebehandlinga i Windows for å lukke det og for så og måtte restarte pc`n hvis jeg skal spille no mer Får en feilmelding etter at jeg har avsluttet spillet i oppgavelista om at skjermdriverne til nvidia har sluttet å virke, og har nå blitt gjennopprettet. Trodde først det var overoppheting (grensen til driverne) men viste seg at det ikke er problemet... Har 4 vifter som blåser på skjermkortet:=) Har lest på engelse forum om mange som har dette ptoblemet... og vil ha en løsning... Kan hende driverne er fucka og at jeg må vente på nye, eller så er det noe i spillet som gjør det... Får sjekke patch #6 først! Noen som har slete med det samme problemet som kan hjelpe? System specs: - BFG GeForce 8800GTX OC2 - Intel Core 2 Duo E8400 - 4GB OCZ Reaper 1066MHz - Asus Striker 2 Formula - Windows Vista Home Premium 64-bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå