Peritass Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Konstruktiv kritikk tas imot med glede Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kommenterer bare i første omgang at bildet var veldig stort jeg. Det er litt uklart med reglene på dette forumet, hvor store bilder kan være, men på et annet forum jeg er bruker av, er det klare begrensninger av størrelsen...og det er jo litt OK med nettvising på den måten at bilder kan vises i så mye færre pixler enn man kan bruke for utprinting. RandiA Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Fant ut at det var litt stort etter jeg hadde lagt det opp så heretter skal jeg ta det til etterretning når jeg legger opp bilder jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ellers var "vann-bevegelsene" spennende synes jeg. ... RandiA Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Synes ikke du har klart å bruke HDR-en riktig. Fæl effekt du har fått til på steinene. Røde og nesten negative. Synes det generelt er for mye forstyrrende elementer i bildet. Treet til venstre har du klart å kutte halvveis, og ser bare rotete ut. Og hva er den sorte firkanten oppi høyre hjørnet? Beklager tøffheten, men bør være lærerikt til en viss grad Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 tåler litt tøffhet, men det hadde vært kjekt og visst hva du ville gjort anderledes av kritikk lærer man så det er gull. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 www.stuckincustoms.com les og lær. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 fant ikke så mange steder og lese noe på den siden men utrolige mange fine bilder! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 http://stuckincustoms.com/2006/06/06/548/ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det var instruktiv HDR-tutorial. Takk for den. RandiA Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Synd å si det, men dette syns jeg ikke du har behersket overhodet. Effekten med vannet er fin, men den får du ved alle lange eksponeringer. Her er kanskje den beste samlingen av guider og tutorials når det kommer til HDR (også en/noen på norsk): HDR - How to make one and why Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå