sagosen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hellu, har planer om å installere linux/bytte harddisk, og lurte berre på om det var hensiktsmesig å ta backup av f.eks. Tekken 5 på ein ekstern disk eller om det kun er nødvendig å ta vare på sjølve save-filene på få megabyte, nåke som i så fall vil spare meg ein del tjas og mas ved reformattering av eksterne disker etc. Har kjøpt LocoRoco og slettet det som ein test (25 kr? Pytt sann), og det kunne eg laste ned uten problemer etterpå. Har lest på både online manual, googlet og kikket gjennom Playstation Store-infoen på Wikipedia, men ingen informasjon. Litt rart akkurat det der. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Rart om ikke hver playstation har en identitet som de bruker til dette? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du kan laste ned alt 5 ganger. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Ah, makes sense. Kvar fant du ut det? Terms&Conditions ved kjøp av spel, eller? Sjekker litt meir nøye.. edit. Der fant eg det (i spel-info på Playstation Store); TERMS OF SERVICE "Download is subjected to the PLAYSTATION Netrowk Terms" etc etc, til "One time fee for use of download solely by purchasing PSN account on up to five PS3 systems. [...] Content may not be used by any other account." Veldig som STEAM med andre ord. Kjekt å vite. Endret 12. februar 2008 av sagosen Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg bare vet det Har vært spørsmål om dette på forumet en million ganger. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sørg bare for å ha samme bruker som kjøpte spillet lagt inn på PS3 etter reformat. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sørg bare for å ha samme bruker som kjøpte spillet lagt inn på PS3 etter reformat. Det er ikke nødvendig å sørge for noe sånt. Brukere slettes ikke ved formatering. De ligger på flash i maskina. Ellers er sikkerhetskopiering og gjennoppretting pinlig enkelt om du har en USB-disk med FAT32, en minnepinne, eller minnekort av støttet type. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du kan laste ned alt 5 ganger. Du kan laste ned til fem systemer(PS3er), ikke fem ganger. Dvs at du kan laste ned ting du har kjøpt når du er på besøk hos en kompis. Det står ingenting i den biten av "Terms and conditions" som ble limt inn her om antall ganger du kan laste ned til samme maskin. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Aha. Og ein million ganger, faktisk. Tydeligvis litt vanskelig å formulere eit søkeord for akkurat det spørsmålet, hehe.. Installerer openSUSE no, fekk tatt backup av det eg trengte, og laster ned resten seinare, så takker igjen for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå