Programvare Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nå fikk jeg frøktelig lyst Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Planene for April er i gang - http://forums.enturbulation.org/viewtopic....f=12&t=4049 Operation Reconnect. Lenke til kommentar
spirous Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg kommer. Gi beskjed hvis dere trenger noe. Kan også ordne transport. Vennlig hilsen Andreas Heldal-Lund [email protected] Operation Clambake - www.xenu.net Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Herlig, helt herlig. Jeg kan dessverre ikke møte opp denne gangen heller. Men with you in spirit. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg kommer. Gi beskjed hvis dere trenger noe. Kan også ordne transport. Vennlig hilsen Andreas Heldal-Lund [email protected] Operation Clambake - www.xenu.net "Spirous" kan være hvem som helst. Jeg har ikke funnet noe informasjon om at Andreas Heldal-Lund kommer til å møte opp. Vet bare at han har lyst. Og det virker litt pussig at diskusjon.no er det første stedet han nevner det. Endret 3. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
spirous Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg kommer. Gi beskjed hvis dere trenger noe. Kan også ordne transport. Vennlig hilsen Andreas Heldal-Lund [email protected] Operation Clambake - www.xenu.net "Spirous" kan være hvem som helst. Jeg har ikke funnet noe informasjon om at Andreas Heldal-Lund kommer til å møte opp. Vet bare at han har lyst. Og det virker litt pussig at diskusjon.no er det første stedet han nevner det. -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1 Jeg har nevnt det andre plasser og. Venter på konto for å poste på enturbulation.org. Du kan ringe meg på 88 00 66 66 for å sjekke at det er meg: http://www.xenu.net/contact.html -----BEGIN PGP SIGNATURE----- Version: PGP 8.0.2 iQA/AwUBR8w+kDBmPwu0t8ZmEQKZjQCffUArKhNExw41jmTe0x8PB7PVQNAAniOM FSoDcoss82J44ogUBtRnWr7t =3FUQ -----END PGP SIGNATURE----- Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hva med å si det gjennom kontoen "din" på xenu.net forumet? Her - http://ocmb.xenu.net/ocmb/viewtopic.php?t=25807 På Norge sitt underforum. Så skal jeg tro på deg. Gidder ikke å mase på Andreas i tilfellet du bare er en random dude som har det morro for deg selv. Eller send meg en PM gjennom xenu.net. Brukernavnet mitt der er 'Venerable'. Ser at Andreas er online nå, så for all del, kanskje det er deg. Lenke til kommentar
spirous Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) (har sagt jeg kommer både der og på Facebook) Jeg har forsøkt å finne ut om alt er ordnet med politiet, men har ikke greid å bekrefte det. Noen som kan peke meg i riktig retning? Endret 3. mars 2008 av spirous Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) La ikke merke til den nederste settningen i posten din der. Så ok, du virker ekte. Veldig fett å høre at du klarte å finne tiden til å reise bort. Har selv sjekket litt rundt om akkurat det med tillatelsen, men nei. Kanskje alle forventer at Lord-Myrrah skal ta seg av det denne gangen også. Endret 3. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 La ikke merke til den nederste settningen i posten din der. Så ok, du virker ekte. Veldig fett å høre at du klarte å finne tiden til å reise bort. Har selv sjekket litt rundt om akkurat det med tillatelsen, men nei. Kanskje alle forventer at Lord-Myrrah skal ta seg av det denne gangen også. Under et lite anfall av paranoia slettet jeg all mail og pms jeg har på alle kontoer rundt omkring på nett, så jeg får ikke sjekket og husker ikke helt, så har bedt om status rapport på tillatelsesøkingen av h*n som ordnet det sist. Altså personen som faktisk SKREV søknadden, jeg bare hadde ansvaret på papiret. Men jeg er ganske sikker på at det er tatt hånd om. Lenke til kommentar
Caffeinewreck Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg skal prøve å bake en Kake med Xenu på, sannsynligvis en marsipankake. WARNING: May include traces of Thetans and nuts Endret 4. mars 2008 av Caffeinewreck Lenke til kommentar
spirous Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 58 bekreftede deltakere på Facebook så langt, pluss alle anonyme: http://www.facebook.com/event.php?eid=10245527820 Det kan bli ganske bra. Gikk forbi kulten på Karl Johan sist uke, stor oppstandelse i 2. etasje når de så meg på gata som tok bilder. Hei Matthias, regner med at du følger med her og? Er det ikke irriterende at dere ikke har en eneste OT som greier stoppe dette med sin makt over MEST? Dere kan jo bare skape deres egen virkelighet.... haha Med vennlig hilsen Andreas Heldal-Lund E-post: [email protected] Tlf: (+47) 88 00 66 66 Nett: www.xenu.net & spirous.blogspot.com Adr: Postboks 131, N-4098 Tananger ------ "Hver og en av oss gjør det vi kan gjøre. Vår forpliktelse er å gjøre det så godt vi kan, med så mye eleganse, verdighet, integritet og ære som vårt ego kan tolerere." -Robert Vaugn Young Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Stå på! Forøvrig venter jeg i spenning på hva som blir sagt om Co$ her under "religious moron of the week" etterhvert. En viss mann ute av på Cruicekontroll har allerede vært nevnt. Veldig underholdende podcast må jeg si. Skeptics Guide to The Universe og Point og Inqury har også hatt etpar fiffige ting å si om Co$. Hva med et norsk podcast...? Xenucast, hehe Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Med gamle travere som Wise Beard Man og Andreas Heldal-Lund på laget blir dette bare godknall. Nesten så jeg får lyst til å ta meg fri den dagen for å dukke opp. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Confirmed for brawl! Dessverre ikke i Norge. 200 ballonger. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm, fikk nettopp en telefon fra en eller annen fredsorganisasjon som skal demonstrere mot noen kriger på den 15., fordi det er verdens freddag (lol, tror ikke det var det han kalte det.). Og de lurte på om vi skulle bruke hele plassen også videre, og om de kunne få bruke plassen fra 13:00 til 14:00. Jeg synes vi skal la dem, eventuelt utsette vår protest til klokka ett og la de være der frem til det. eller er det no-no etter alle andre enn mines meninger? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kanskje de burde ha vært tidligere ute? For seint å begynne å endre en haug med tidspunkter nå. Hvem er denne "fredsorganisasjonen" anyway? Hvilke kriger? 15. er forøvrig på en LØRDAG. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm, fikk nettopp en telefon fra en eller annen fredsorganisasjon som skal demonstrere mot noen kriger på den 15., fordi det er verdens freddag (lol, tror ikke det var det han kalte det.).Og de lurte på om vi skulle bruke hele plassen også videre, og om de kunne få bruke plassen fra 13:00 til 14:00. Jeg synes vi skal la dem, eventuelt utsette vår protest til klokka ett og la de være der frem til det. eller er det no-no etter alle andre enn mines meninger? Er protesten satt opp til utenfor Stortinget igjen? Hvorfor ikke utenfor CoS sin byggning, slik som resten av verden gjør det? Det er vist parkvesenet som eier området utenfor. Så jeg forstår ikke hvorfor det skal være noe vanskeligere? Når skulle egentlig protesten starte? Wikien vår inneholder nesten ingen informasjon - http://scientologyinfo.eu/wiki/index.php/Norway:March_15th Jeg kan ikke komme, og har ingenting med hvordan dere gjør ting. Men syns det er litt skummelt hvor lite som utvikling som blir nevnt der det trengs. Tror alle at "noen andre" fikser alt -Er det noen som har planer om å ta med ballonger? Det trenger ikke å være custum made CoS relaterte ballonger. -Har noen kjørt på med Operation Paper Blizzard? Henge opp postere og lignende rundt for å spre ordet om at en ny prostest kommer den 15ene? Men linker til gode sider hvor folk kan lese om saken, og bestemme om de vil være med? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Noen i Stavanger området som er interesserte i en protest her? Vi har heldigvis ikke en kirke, men vi kan alikevel spre kunnskap om CoS til folket. Vise at Anonymous er overalt og at vi ikke vil ha CoS her. Og bidra så godt vi kan. Anbefaler folk fra Bergen og Trondheim til å forsøke det samme (Hvor som helst egentlig). Endret 5. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå