Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mye bortkasta penger spør du meg :roll:

Først og fremst:

Bytt ut kabinettet. Har selv hatt det, og synes ikke at det er verdt prisen. Dessuten er det veldig lite LAN-vennlig. Riper og slikt oppstår veldig lett.

For det andre:

Hva skjermkortet angår, så ville jeg ha byttet det ut med et makan Sapphire kort. Du sparer nesten 500 kroner bare der alene.

For det tredje:

Hvorfor betale nesten 3500 kroner for en XP2800+? Gå for en XP2500+ i stedet. Sparer i underkant av 1900 kroner bare der.

Og til sist:

Hva med å slenge seg på Komplett's tilbud denne uka, og heller kjøpe en Maxtor DiamondMax 9 200GB? Koster ikke så mange kronene mere enn 2 stk. WD Caviar 80GBSE.

Uansett, lykke til.

Lenke til kommentar

Ville kjøpt denne disken eg om eg var deg. Western Digital Caviar 200GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD2000JB. Den er ca 900 dyrere enn to wd 80Gb diskene du har valgt? En disk støyer mindre enn to.

Eg har 4 disker i min og du kan trykt si at eg hører dem, kobblet ut 3 av dem bare for å teste, det ble stille da gitt :D

Lenke til kommentar
takk for tipset :woot:

visste ikke at det var så viktig :oops:

og din løsning var å erstatte den med en som er 135 x 131 piksler? beklager om dette virker masete, men til lsutt kommer det en moderator uansett, og mye bedre om brukerene bare kan følge reglene så får de mindre å gjøre.

P.S er fulstenidg enig med typen over. GFfx er overpriset og bråkete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...