Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hoster værre når jeg er på rommet

Underpants

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt en del hoste i det siste, men det har bedret seg etter jeg fikk hostesaft og antibiotika av legen.

Jeg hadde hatt en ganske hosteløs dag i dag, men da jeg kom hjem og satt meg på rommet mitt ble hosten mye værre og jeg hosta til tårene spruta og jeg var hyperventilert.

Rommet har vært veldig støvete, men ble vasket av vaskehjelpen i dag. Jeg er heller ikke allergisk mot midd og har ingen planter eller tapet på rommet jeg kan reagere på.

Veit noen hva det kan være?

Takk. :)

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor godt er det vasket da? Er veggene vasket og i alle kriker og kroker? Er det mye frisk luft på rommet ditt? Røyker du eller noen i familien din?

Det er ganske godt vasket. Jeg dro sengen til side og ryddet skrivebordet så de kunne komme til flest mulige steder. Veggene er ikke vasket. Ser ikke ut som noe det kunne ha samla seg støv på. Vinduet stod oppe i natt, men jeg har hatt det lukket idag. Jeg har en sånn luke man drar ned med snor hvor det kommer litt frisk luft inn da, men merker ikke så mye til det. Nei, verken jeg eller noen i familien min røyker.

Rommet kan være veldig tørt, prøv å åpne et vindu en stund, og bytt ut luften. Veldig lav luftfuktighet er ikke helt bra, merket selv at jeg hostet endel av "tørt" rom.

Takk, jeg skal prøve å ha det oppe i natt og se om jeg fortsatt hoster værre her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...