tolaasen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei. Idag fikk jeg meg Wacom a4 special edition og med det fulgte programmet corel painter esentials. Jeg utforsket programmet litt, og trykket på quick clone. Siden det har jeg ikke kunnet tegne, det kommer bare roser der jeg tegner! Kan noen hjelpe meg..væsåsnill. Jeg elsker tegning jo Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei, det høres ut som om du bruker feil pensel. Oppe til høyre har du et verktøyspanel der man kan velge pensel, eller tegneverktøy om du vil. Jeg tror du har den satt til "Pattern Pens" nå. Dette er penner som tegner med 'mønsteret' som du har valgte på venstre side, helt nede. Prøv å klikk på den venstre knappen oppe til høyre på det verktøyspanelet og velg et annet verktøy. Dersom ikke det virker kan du ta et screenshot (Trykk på Print Screen), lim det inn i Microsoft Paint, lagre det som jpeg, og legge det ved en ny post her, så kan jeg lettere se hva som er feil. Håper dette løser problemet. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
tolaasen Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 fant det ut takk Lenke til kommentar
tolaasen Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Uff. Har et nytt problem! Når jeg tegner og ikke er borti tegnebrettet kommer det små prikker over bildet som forstyrrer veldig. De går vekk når jeg zoomer ut eller skifter til viskelær..men det e skikkelig irriterende. bare se her: hjelp___lol.bmp Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Se etter oppdateringer av Painter esentials og/eller oppdatert driver av tegnebrettet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg