NextoN Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Bare lurer på om det er noe rett for å avspasere hvis du har hatt flere timer enn det du skal ha per uke. Grunnen til jeg spør er så enkelt som en kompis av meg går på en annen skole enn det jeg gjør, og pga klassen er delt i 2 og ene er på utplassering ene uken og samme omvendt får de avspasere et par dager pga de har hatt flere timer totalt enn det de skal ha. Vår klasse fikk ikke denne fine behandlingen vi måtte komme på skolen. Med andre ord, hvis du regner med når vi er på utplassert har vi flere timer enn det timeplanen sier vi skal ha per uke. Edit: Vanlig uke på skole = 34 timer Utplasserings uke = 41 timer Endret 11. februar 2008 av NextoN Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 man skal følge bedriften sine arbeidstimer og følge skoletimene når det er skole. Jeg har og utplassering. da jobber jeg 7-15 og på skoledag fra 8.45 til 15.30. den andre gruppa skulle ikke ha avspasering. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Nei men når slutter av året er omme så har du hatt mer timer totalt enn det timeplanen din tilsier. DVS du har vært mer på "skole" enn du skal. Da tenker jeg at man har rett til å avspasere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå