RamGuy Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Personangrep blir jo "fy,fy". Men det må da være lov å ha personlige meninger uten at man skal ty til det. Uansett, jeg er spent på hvordan det vil gå med guilden her. Det å holde styr på 600 folk blir jo straks en heldagsjobb..^^ nå er det jo tvisomt at det faktisk blir 600. Sannsynligheten er heller at det blir en 400/450+ ikke at det er lite :O Blir spennende å se hvordan det blir med sieges når to gigant guilder møter hverandre. Lurer litt på hvor store serverene blir, 3000 høres ganske lite ut. Spesielt med 9 batlekeeps per server, når hver av de guildene har en 150-250+ medlemmer (ganske sannsynlige tall) blir det langt over 60% av serveren som har battlekeep. Må si meg litt enig der. 3'000 virker litt lite, spill verdenen er jo også såpass stor at 3'000 spiller virker nesten litt snaut Men hørte det var noe snakk om 5'000 eller noe også, så håper det kan få til det! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Personangrep blir jo "fy,fy". Men det må da være lov å ha personlige meninger uten at man skal ty til det. Uansett, jeg er spent på hvordan det vil gå med guilden her. Det å holde styr på 600 folk blir jo straks en heldagsjobb..^^ nå er det jo tvisomt at det faktisk blir 600. Sannsynligheten er heller at det blir en 400/450+ ikke at det er lite :O Blir spennende å se hvordan det blir med sieges når to gigant guilder møter hverandre. Lurer litt på hvor store serverene blir, 3000 høres ganske lite ut. Spesielt med 9 batlekeeps per server, når hver av de guildene har en 150-250+ medlemmer (ganske sannsynlige tall) blir det langt over 60% av serveren som har battlekeep. Hva jeg trur når dere og en annen "gigant" guild kræsjer sammen i en siege blir vell til at det ikke vil være noen siege i det hele tatt. Dere vil kræsje sonen gang på gang. Jeg vil nok tru at det fungerer på samme måte som i WoW f.eks. Det vil være muligheter for 3000 folk online samtidigt, men det kan være opp mot 8-10,000 folk registrert på serveren. Men det folk da må tenke på er at 70-90% av de folkene over 3000 er alts fra de allerede 3000 folkene på serveren. Altså, det vil ikke være stort mer enn 3000 folk på en server. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor stor er en full wow server, hvor mange mennesker kan joine den? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor stor er en full wow server, hvor mange mennesker kan joine den? Ved lansering var det rundt 3000 folk så vidt jeg husker. Men serverne inneholdt rundt 9-10,000 karakterer. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 At du faktisk ikke forstår hva som er galt med navnet. *snip snip snip* Ellers sier det jo mye om seriøsiteten din (og guildet som sådan?) når du velger å kalle meg "stuck up" og "selvhøytidelig" i stedet for å forholde deg til saken. Dont worry. Jo større man er, jo hardere faller man. Det blir nok veien for dem Det er her genialiteten av guildnavnet kommer frem.. fordi: Mordi er veien for oss.. hehe.. Personangrep blir jo "fy,fy". Men det må da være lov å ha personlige meninger uten at man skal ty til det. Uansett, jeg er spent på hvordan det vil gå med guilden her. Det å holde styr på 600 folk blir jo straks en heldagsjobb..^^ nå skal det nevnes at jeg gjerne stiller meg til for personangrep, så fyr løs.. men jeg forbeholder meg også retten til å ha og ytre mine meninger.. (helst uten å gå inn for å støte noen.. ) Men ja, o(O)phus, det begynner å bli endel jobb.. derfor skal det bli spennende å se om offiserene og rådet funker som det skal.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nok med en tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=746217 Emnet stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg