Kramerica Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen her inne som har brawl og har lyst til å ta en match eller to? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen her inne som har brawl og har lyst til å ta en match eller to? Gjerne, send meg din friend code på PM. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Lukter ting og tang som ikke er lovligt her... Viss dere begge har modda WIi og har selve kopien av spillet med cover og alt orginialt Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sleng ut friend code her, så kan jeg legge til dere begge Offtopic: Diskusjonen er streng tatt ikke anngående noe ulovlig, vi spiller en backup av Super Smash Brawl, om vi eier orginalen eller ikke er helt privat og irrelevant Lenke til kommentar
Kramerica Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Skal vi se... Nick: Espen Friend Code: 3351-3411-5542 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen her inne som har brawl og har lyst til å ta en match eller to? Hvis dere har fått spillet, kan dere i det minste fortelle oss andre hvordan det er? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen her inne som har brawl og har lyst til å ta en match eller to? Hvis dere har fått spillet, kan dere i det minste fortelle oss andre hvordan det er? Her er vi desperate? Lenke til kommentar
Kramerica Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jakoozie: Det er utrolig bra. Alle gode elementer fra Melee er videreført, samt ting jeg følte manglet er lagt til. Multiplayer har blitt forbedret med flere moduser. Dersom man er en 5-8 stk som ønsker å spille kan man spille med rulering, enten at vinner bytter eller taper bytter, 2 beste står, osv. Man har også totalt kontroll på rules, items, osv. På melee var det litt begrenset hva som kunne kombineres av costum rules, men det er altså fritt frem nå... Har spilt rundt 20% av story moden i single player, og er positivt overrasket. Uten å spoile for mye er det mye "tribute" til gamle nintendospill og karakterer, hvilket jeg ihvertfall setter pris på. Ellers er det også veldig veldig pluss at man kan spille story mode 2 stk coop. Samme med "events" selvom denne modusen er noe vanskelig å spille på japansk, da man ikke helt oppfatter innstruksene for hver event. Wifi Play fungerer også knirkefritt, noe lag når man spiller med folk som er langt borte, type USA eller har dårlig linje (naturlig nok). Kort sagt, gled dere! Dersom du likte melee blir du GARANTERT ikke skuffet av Brawl. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) d Endret 17. juni 2010 av cs_ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen her inne som har brawl og har lyst til å ta en match eller to? Hvis dere har fått spillet, kan dere i det minste fortelle oss andre hvordan det er? Her er vi desperate? Såklart. Gudene vet når Brawl discen snurrer i min Wii, så trege som Nintendo er. Vil nesten si Nintendo direkte oppfordrer til at vi européere som faktisk kan engelsk, setter inn chip i konsollene våre. Jeg vurderer det sterkt i hvertfall Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jakoozie: Det er utrolig bra. Alle gode elementer fra Melee er videreført, samt ting jeg følte manglet er lagt til. Multiplayer har blitt forbedret med flere moduser. Dersom man er en 5-8 stk som ønsker å spille kan man spille med rulering, enten at vinner bytter eller taper bytter, 2 beste står, osv. Man har også totalt kontroll på rules, items, osv. På melee var det litt begrenset hva som kunne kombineres av costum rules, men det er altså fritt frem nå... Har spilt rundt 20% av story moden i single player, og er positivt overrasket. Uten å spoile for mye er det mye "tribute" til gamle nintendospill og karakterer, hvilket jeg ihvertfall setter pris på. Ellers er det også veldig veldig pluss at man kan spille story mode 2 stk coop. Samme med "events" selvom denne modusen er noe vanskelig å spille på japansk, da man ikke helt oppfatter innstruksene for hver event. Wifi Play fungerer også knirkefritt, noe lag når man spiller med folk som er langt borte, type USA eller har dårlig linje (naturlig nok). Kort sagt, gled dere! Dersom du likte melee blir du GARANTERT ikke skuffet av Brawl. Der gjorde du meg glad Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Litt off-topic, men hvordan er det når dere spiller japanske versjonen av spillet? Eller for oss som importerer når amerikansk versjon kommer.. Er det ikke sann at det kan følge med en update på disken som kan bricke wiien? Lenke til kommentar
Kramerica Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Andreas: Er en fare for dersom man ikke har nyeste firmware. Eks: Har du E 3.0 og oppdaterer med en japansk disc som har J 3.1 update på seg kan alt gå ad-undas. Men så lenge du selv har E 3.1 skjer ingenting... ...Eller noe skjer, man får en ekstra værkanal og en nyhetskanal (på japansk)...Er måter å unngå dette på, men lot den oppdatere selv, da jeg ikke ser problemet med å ha noen ekstra kanaler på 3. side av wii channels... (de kan flyttes) Lenke til kommentar
aloras Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så om jeg har nyeste FW på min europeiske Wii, så har jeg ingenting å frykte? Og om jeg i så fall ikke har det, og jeg oppdaterer med den updaten som følger med, vil Wiien fortsatt fungere? Jeg trodde at det var slik at da vil den bli "bricket", altså at den rett og slett ikke vil fungere mer? Men da blir det i så fall import av US versjon her! Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tror ikke 3.1 er ute enda, kun på smash bros brawl cd-en. Tror ikke US-versjonen hjelper noe heller, da får du US-firmware istedenfor PAL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hadde tenkt å holde min Wii original, men nå ser det ut til at den må chippes. Må vel slite med oppdateringer og japansk tekst frem til det kommer ut her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå