Gå til innhold

Ny mobil, <3000kr Helst ikke SE, Nyttefunksjoner!

Anbefalte innlegg

På tide med ny mobiltelefon, da min 1,5 år gamle SE w810i begynner å bli litt sliten.

Visste ikke helt hvilken mal jeg skulle bruke men...

Under 3000 kroner u/abb helst :)

-------------------------------------------------------------

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-GPRS: Ja.

-Email klient: Ja, helst

Form:

-Format: ikke viktig, men kunne vært spennende med klapp/skyve

-Vekt: Ikke viktig.

-Sprut/støtsikker: Neitakk.

Skjerm:

Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Ikke viktig

-Touchscreen: Nei.

Pris:

Jeg har mellom 2500 og 3000 kroner til rådighet.

Diverse:

-Merke: veldig usikker, har hatt Sony ericsson før, og ahr vært veldig fornøyd med de, men ahr kanskje lyst til å forsøke noe nytt nå.

-Kamera: Ja.

-Videokamera: /care

-Symbian: Nei.

-Infrarød port: /care

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Minne: ...

-Minnekort?: jatakk :)

-MP3: jatakk

-Triband: /care, bare det funker i europa

-UMTS/3G: ...

-Wlan: ...

-GPS: nei

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Finnes jo programvare til msn o.l.

-Radio: Nei.

-Bruksområder: Ringer litt og sender en del sms. Nyttefunksjoner er relativt viktig

-----------------------------------------------------------

Takker for svar, synes det er vanskelig å orientere seg i jungelen av mobiltelefoner som er nå for tiden :) Som sagt kunne jeg godt tenke meg å prøve noe annet enn sony ericsson, men jeg kan godt være fornøyd med en SE telefon til også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eg kan ikkje seie eg er noko ekspert på dette, men eg ville anbefale ein symbian telefon. Desse har utallige nyttefunksjonar som kan lastas ned. Nokia e51 tykkje eg er genial. Den ser fin ut og har fantastiske tastar! Du kan lese meir om den her:

http://www.amobil.no/artikler/nokia_e51/45851

Kamera og MP3 er vel ikkje akuratt mobilens sterkaste side.

Eit anna valg er Nokia N73. Den har stor og god skjerm.

http://www.amobil.no/artikler/sniktitt_paa_n73/25716 <- Link til Amobils test

Veit ikkje så mykje om denne, men den er visst ganske populær. Det er også ein MP3 versjon av denne modellen. Denne har då ikkje wifi.

Uansett så ville eg gått for ein Symbian telefon om eg skulle valgt etter dine krav.

Ikkje symbian nei. Neste gong bør eg lese posten betre :p

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Men, hmm, Hvorfor ikke Symbian? De er rimeligere enn jeg trodde, og oppfyller mine krav... Er det noen bakdeler ved symbian egentlig?

Det er ingen bakdeler med Symbian når det kommer til nyttefunksjoner. Sjekk ut Nokia E51 og Nokia E65. Begge er gode telefoner med bra batteritid.

Lenke til kommentar
E51 og E65 så veldig interesante ut. Har litt lyst på skyvetelefonen, men E51 ha større taster som passer mine store fingre bedre... Noen som kan anbefale en av de spesielt?

Telefonene er svært like funksjonsmessig, så det blir litt smak og behag egentlig. Ingen av telefonen er å oppleve som trege i det hele tatt. Jeg vurderer selv en av de, Tipper mot E51 grunnet designet, som en ekstratelefon til min N95 8GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...