Saphigon Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vet ikke om dere har sett den, men i de tidligere sesongene av Seinfeld så har jerry en plakat av en Porsche 911 i leiligheten sin. Den er litt mørk, om jeg ikke husker feil, og viser bilen bakfra, det ser ut som om den svever eller noe. Hvis noen vet om hvor jeg får kjøpt den, eller kan linke til plakaten så ville jeg vært evig taknemmelig =) Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du kunne ikke prøvd og tatt et bilde av den plakaten og lagt ut? Er så vanskelig for meg om huske den når jeg ikke har noe "mer og gå etter"! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Porsche-plakater Fant ikke den du refererte til, men var maaange andre der Lenke til kommentar
nlight Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Litt google aktivitet finner følgende: "a Porsche 904 GTS race car competing in the 1964 Targa Florio race in Italy, is visible on a wall in his apartment, as well as a Porsche racing poster featuring a 550 Spyder depicting the 1958 Targa Florio." wikipedia Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du får titte litt her: LINK Lenke til kommentar
MSg Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fant bare posteren som er i sesong fire og utover, ikke den du snakker som; som er med fra første til tredje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå