Hobbes76 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ifølge viasat.no så blir nå alle tidligere (bare NRK vel) kanaler tilgjengelig også på Sirius. Det betyr vel at det ekstra mikrobølgehodet kan fjernes! Skal gjøre det jeg, siden det ser litt grotesk ut å ha 8 signalkabler fra fronten av parabolen og inn i veggen. Har Viasat+ og to ekstra tunere på noen soverom, så visuelt blir det litt bedre. Men dette er kanskje ett steg på samme vei som Viasat/MTG er i ferd med å gå, sannsynligvis tilgang til TV2 og TVNorge, avtalen med CanalDigital og den karusellen der. Nå har jo Viasat4 og FEM blitt tilgjengelig på begge plattformene, og jeg tviler sterkt på at TV2 går av satelitt til fordel for at TV3 får den økningen i distribusjon som de vil få. Når det analoge bakkenettet stenger og alle som ikke har parabol har (vært så gale å) kjøpt RiksTV, så er TV3 faktisk riksdekkende. Både i RiksTVs, CanalDigitals og Viasats nett. Da har ikke TV2 råd til å bare ligge på RiksTV. Hvis det stemmer at TV3 og TVNorge skal "bytte" plattform (tilgjengelig på begge), stiller dette TV2 i en særs vanskelig situasjon med tanke på å kutte paraboldistribusjon helt. Men nå leste jeg for en stund siden at TV2 vurderer å opprette et eget selskap og sende over satelitt selv. Men det igjen betyr at TV2-seere må ha egen dekoder og abonnement. Det tviler jeg på om er så veldig lurt. Nå vandret jeg litt utenfor temaet her, men det henger sammen tror jeg. Endret 11. februar 2008 av Hobbes76 Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har nå Canal Digital og fra den i morgen tror jeg det er så får vi TV3! Så det tar nokk ikke lange tiden før du har TV2! Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg har nå Canal Digital og fra den i morgen tror jeg det er så får vi TV3! Så det tar nokk ikke lange tiden før du har TV2! Canal Digitals familiepakke i Sverige starter å sende TV3 på Onsdag denne uken. Det er nok dette du har hørt. http://www.canaldigital.se/templates/mainc...er____4836.aspx Dette gjelder ikke Canal Digital i Norge men i følge rykter på Kampanje.com så er et bytte mellom TV3 og TV Norge nært forestående. Det er bare å smøre seg med tolmodighet og vente... http://www.kampanje.com/medier/article202026.ece Endret 11. februar 2008 av Bobben1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Eg har lagt merke til at det er eitt kanalnummer ledig mellom dei norske kanalane og canal+, nemleg nummer 11. Kanskje dette tyder på at TV3 er på veg? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 På den siste kanalen i listen min står det "TV3 (S) Lanseres 12.2!.... -krismoe2[/b] Lenke til kommentar
Teria Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 På den siste kanalen i listen min står det "TV3 (S) Lanseres 12.2!.... -krismoe2[/b] Ja, det er vel den svenske TV3... (S) for Sverige Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nå har Canal Digital kunder også TV3! Bare og ta et søk under "Instalasjon". Se på CanalDigital.no for mer informasjon: https://www.canaldigital.no/templates/gener...e____25038.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå